Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, June 23, 2008

Jejalan di pasar malam-Last Friday

Jumaat aitu, pas balik keje aku singgah pasar malam kt area umah aku tu..kat situ pasar malamnya ada 2 kali semingu..pasar malam jumaat ni besh skit la sebab banyakkkk gilo gerai dia.sepanjang2 jalan tu la penuh gan gerai..dr juai brg2 kering,makanan sampai la ikan daging sume.macam2 ado..kalah Giant la kata ko..hehe


aku pon sebab x ada pape program malam ni,so aku amik masa untuk pusing sampai abih pasar malam neh..slalu aku jalan sekerat jer..maleh aku bersesak2..


tp masa sampai kt gerai mula2 tu,aku tgk gerai juai barang haisan umah..uishkk.cantik2 lampu dia..saje je aku tanya rega kan.skalik dia kata 15 hengget..biar benau abang neh.lampu camtu 15hengget jer ke!kalo kt Giftshop aku rasa makan la puloh2..masa tu ada 2 bijik lampu camtu..aku pon cepat2 la sambar 1.pastu sbb susah nk bawak jenjalan gan kotak tuh,aku tumpang kt kedai dia..and time balik tu,aku tgk dah abih la lampu tu..sib baik wa sempat sambar seketol kan..hik3.


apa yg aku dapat setelah berjalan penat2 tuh???ini saje..

1) Yong Tau Fu : RM 4.00
2) Jagung Rebus : RM 1.50
3) Lampu Cantek : RM 15.00
4) Ayor Tebu : RM 1.00

Sangat berjimat cermat aku kan?hahaha.tu pon sebab aku dh kenyang..kalo x mmg mau la terover yek!





Inilah lampunya..lawo ek..siap ada kulit kerang bagai dia tepek situ..kretip la jugak..






Ceyy..x sesabo aku..gan pantas ngetest...lawo..lawo..
aku buh atas kabinet tv aku..


pastu aku tutup sume lampu plak..hahaha..lagi la lawo..romantik jer..weks!



ini saje makanan aku malam tu..yong tau fu...sgt sedap..tp x abis la plak..sebab aku kenyang gilo.


so malam tu aktiviti aku cuma ngadap tv tgk Catwoman..citer yg poyo!hahahaha.