Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, June 4, 2008

GSC Ticket Voucher



Hari ini sangat bahagia..hehehe...sbb CEO kitorg sgt bermurah hati menderma tiket voucher utk tgk wayang bg sume staff dia...udah ler aku ni mmg kemaruk wayang,pucuk dicita la kan!yes!bebanyak mekasih yer Mr.CEO..saya akan lebey rajin bekeje..ahaks.pe selama ni ko pemalas ke acik?teettttt!x tau nk tgk citer per..rasanya aku nk simpan utk citer Hancock..aku gan biebo dh excited dh gan citer tuh..aku ske giler action movie..lak tu kalo ada makhluk perosak or alien or perang2 or robot2..layan seyh!

aku tetiap minggu nengok movie..last weekend 2 movie aku layan..citer indiana jones agak busan sbb byk bercakap jer..action kureng la..x besh!pastu aku layan long khong..pun kureng gak..sbb aksi2 ganas berdarah tikam cucuk bagai tu byk dipotong..pebende la..kan dh ilang keseramannya..huh.aku rasa part 1 punyer better skit kot.

citer yg btol2 wat aku terloncat2 lam panggung kan, citer zaman aku stadi kt Jb dlu..tajuk dia Darkness Fall ke hape tah..alaa, yg citer antu gigi tuh..giler takot citer tuh..aku terkujat sampai tertumbuk bijik mata besfwen aku si achu tu..yerla, aku ngah saspen dia leh lak cuit aku..mmg terloncat seraya bg penumbuk la..har3..so sory ek achu.sib bek x lobam mata ekau..

diz weekend sgt2 sonok..sbb aku and biebo nk konvoi gan dak keicar team p pangkalan balak melaka..tido kt sana sambil mandi laut..wahhh..leh itam lagik neh!dh lama aku x coti2 malaysia..nti aku post gambo2 kt sanun ek..tu pon kalo aku sempat bergambo la..huhuhuhu~!