Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, June 18, 2008

Kenangan Semalam..

Cheh!Tajuk entry nk gempak ajo..hehe

ekceli smlm mmg messy day utk aku..banyak benda x kena..
udah la aku lalok jer smlm..huhu.dgn mood ting tong lagik..
siap lam kelas aku tertido..wat malu jer bile satu kelas dok tgk2 aku.
aku lak kaberline la..wat2 muke deny tido!padahal mmg terlelap jap pon..siap mimpi lagi ko!
tp act cam muke selamba..padahal..malu giler!!!hak3.

maybe effect ubat tido...dh 2 malam aku telan ubat tido.
pale serabut la..so i need rest..nk harapkan mata aku lelap sendiri
memang haremmm la..lam tren time balik pon aku tido..x penah2 ko.

sampai umah mandi manda,makan bagai..aku lepak tgk tb.masa tu tgh buletin utama..aku nk tunggu kol 8.30 nak tgk Pushing Daisies kt 8TV..cantikk jer aku landaing atas sofa.
sador2..dh kol 11!ayark..terlepas la citer tuh..udah la desperate housewives
dah main separuh..ohhhh hampehnya..adakah aku terlalu penat??
aku tgk la sampai abih..then terus larik masok bilik nk tido secara formal.
ko ada tido secara formal??hek3.
no pitcha for this entry..sbb aku maleh nk upload..aku kan pemalas!