Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, June 23, 2008

My Sunday-Movie Hunting plus Maki2

Last week lagik aku dah plan gan Biebo nak tengok citer Get Smart.kata si yana citer tu sangat ler lawok x hengat yer..pastu kitorg yer2 la semangat nak pi..lam kol 5 gerak la p Sunway Pyramid.Salahkan Biebo and adik sebab lembab sgt.Janjinya tengahari.tp yerla,diorg dah lama x jumpe anak sedara diorg si kontel tu.harus la nak main2 dulu kan.so aku x kesah pon,x wat muka ketat sangat la..hehe.


Ikotkan ati nak tengok kat Bukit Raja jer..dokek skit kan.tp si Biebo ni lak nak beli komik dragon ball..ada 2-3 ketol lagi x cukup.so gerak la kami ke sana diiringi nyanyian sumbang adik yg duk lakang melalak lagu XPDC tuh.sangat la ke laut sore mamat neh!ekekekeke~!ampunnn..


sampai2 terus la naik cinema dulu..ayark!tgk2 show 6.30 dah Full House.Next show kol 9.00mlm.gilo ke hapo nak tunggu lelama.Then aku ajak Biebo larik pi beli komik and then terus pi tgk movie kat Bukit Raja.Ofkos la biebo on sajo yer..dah beli komik teros chiaos p bukit raja lak.adduuu..semata2 nak tengok get smart yer ko!




gud bye pyramid..minggu ni x dapat kayakan cinema ko..lalalala~!





muke siyes si Biebo Krok-Krek..hahahaha..ada makna tuh!
sampai2 bukit raja teros la larik p cinema.skalik lagi keciwa..get smart sama gak full and next show kol 9.00.apa ke budus sangat!dh tau citer tuh best,awat la dia nyer gap jauh giler.tak kuasa aku nak tunggu kol 9.00.so kitorg roger2 la budak2 keicar..diorg pon melepak sajo di dataran.aku gan biebo jejalan la lam JJ bukit raja itu.saje membuang masa kan..pastu masok la satu kedai toys nie..sebab aku gan biebo mmg suke survey toy dragon ball.Then ada la Goku cumel giler didisplay kt situ..
Biebo : Cumel ek yang.. (he called me yang okeh..manja x?ekekeke)
Aku : Yer ar..cumel giler..
Biebo : Cumel ek dik (Tunjuk kt adik plak dah..nak jugak 1 dunia agree gan dia!)
Adik : A'ah..then bla.bla..bla.. ( I dun remember his dialogue!hehe)
Pastu kan..aku nampak la sebelah Goku tu ada Piglet..alaa..Babik kawan Winnie the Pooh tu.
aku saje je nak nyakat laki aku kan..
Aku : Bo, yg nie lagik cumel...
Biebo : Mana?? (Muke blurr..)
Aku : Tuuu.... (Tepat aku tunjuk kat babik kaler pink tuh)
skalik korg nak tau dia cakap apa?????
Biebo : itu ko!
Arkkkkk!!!!!kuang hajo punye laki!ada lak aku disamakan gan babik!huhhh!!!tp aku tau la dia gurau kan,sebab aku dah nampak tanduk syaiton atas pale dia.mau la harus aku bertanduk jugak!
Aku : wah3..sedap mulut ko jer ye cakap aku babik!! (Sambil sepak montot dia gan lutut!haha)
Biebo : Mana ada cakap..tunjuk jer td..
Aku : Ah,tunjuk ke cakap samo je.ko dh panggil aku babik!siyal tol la...
Then berbuih2 la mulut aku sebut "Siyal" tuh.Haaa..amik ko..tanduk aku dh kuor..hak3.tp kitorg tau ni sume jokes saje.so berbalas2 la sesi ko babikkan aku and aku siyalkan ko!muahahahaha~!giler jahat!aku gan biebo cuma guna 'aku-ko' kalo time gurau kasar yer..in real life,mmg x guna la.durhaka namanya!hik3. (Oh,except kalo dia bengang gan aku,terus dapat pangkat "aku-ko" yer..sungguh x professional itu budak kan?kan?hahaha)
pastu sampai ke sudah dok guna ayat jahat tuh..aku siap buat aksi cam lukis huruf "S" depan muka dia, dia lak ala2 lukis huruf "B" kat aku..pastu rebut2 nak lukis huruf "BS" plak.cam gilo la budak dua ekor neh!kan???ala...x selalu yer aku hepi2 camnie..since March aitu asik laa terasa diselubungi kegelapan okeh..huhu


ini la JJ Bukit Raja..ada gaya ke?huhu.ni jer berjaya aku snap.Main Entrance dia.



Biebo yg dh penat babikkan org..jahat ini budak!


Dah bosan dok sana,larik lak p Alam Sentral sebab adik nk training boling.Next month ada tournament dak2 Keicar Team buat.aku pon maybe main gak,join team Nurwani.waduhh..islamic gilo nama!sesuweii kah gan diriku?kerdil lak rasa diri ini.huhuhu


aksi balingan angin lintang oleh adik!hiks




As pon ado..aku slalu lepak umah ini budak la...




aku yg agak x kose nak bergambo..huhu.haruskah dak comel ini dibabikkan???



Teruskan ektibiti dgn melepak kt Tok Merah Sec 7 plak...


As dan Fie..merpati dua sejoli..asik la berjoli!hahahaha



adik yg masih mencari merpati betina utk dijoli2kan..hahaha.
single neh..siyes!sape nk kenal mintak form gan aku okeh!

kenyang makan KFC kt JJ..so we had roti arab for our dinner..share gan Biebo..


Layan Gangstarz yg aku x penah kenal satu pon group tuh..huhuhu
Kol 10.45 camtu aku chiaos blek damansara..penat weh!!!!!

Panjang la plak entry aku..penat x baca??bersyukurlah...sebab aku yg menaip ni lagik cam nk mampos okeh!hahahaha