Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 10, 2008

Konvoi to Melaka Part 1

Yeay!akhirnya ari yg dinanti tiba jua...dah lama aku x p gedik2 cuti neh..tu yg excited semacam tuh.ahaks.so ari jumaat tu aku dh start coti..saje aku nk rest kt umah sambil pack kain baju dgn riang ria..huhu~! malam jumaat aku dh gerak lepak umah shidah sbb sabtu tu nk gerak pagi2..kalo aku dr damansara tah kol bape aku kene bangun.mana leh..aku kan co-pilot.kene la tido cukup.ceyh3..


ni la kain baju aku angkut ke sana..ikotkan ati nk jer aku bwk satu lemari.tu baru satu ari tu,kalo sminggu mau aku kene bwk beg roda AF tu 4-5 bijik!pompuan besela..byk benda meleceh nk kene bwk..



kick off point pagi sabtu tu kt dataran shah alam..see..baru 2-3 kerat sampai on time.plan kol 8 berkumpul..lam kol 9.15 baru la cukup korum.pe punye janji daa..



dah cukup korum,still x gerak2 lagi..gan sessi meeting,kuliah pagi bagai..kitorg si kaum2 ibu,dok melangut kt tepi tu.siap bentang tikar and piknik dgn suka hati mkn keuw teow kungfu!sgt sedap..nyam3.





Ini kete Biebo with new sticker..aku suke design sticker baru nie..nampak retro ek.aku pon plan nk beli satu nk tepek kt kuda putih aku tuh..oh yeah.biebo saya salah seorg Marshall utk kelab nie.besh kan biebo saya..ngeh3. *chup2*





Kaum ibu besela..dok tepi layan anak2..






eee..kiut giler ek..ensem lak tuh..leh simpan nih..*buat muka gatai* gagagaga~!





ni otw nk p pangkalan balak tuh..18 biji kete join konvoi..x banyak sbb yg lain x dapat nk polow..sini byk masok kuor kampung..so jamu mata gan hijo jer la..




oh damainya...ceyh3


Biebo buat muke serius acah2 marshall yg garang..ekekeke~!dia sebok pot pet gan walkie talkie dia..i kt sblh dia x layan okeh.mencih!




tp xpe..sbb dia dh buh movie kt PSP dia..connect sound tu gan speaker kete.so aku layan la citer 10000 BC sampai penin2 loya..sbb tu aku x bpe ske tgk tv lam kete..tp nk wt camne,layan jerla di kala bowink dan diabaikan..hak3. matik la ayat penuh makna!




lam kol 1.00 kitorg pon sampai la ke chalet kt pangkalan balak neh..agak lambat la sbb banyak benti2 + nyinggah mkn bagai. sampai2 kene tunggu lg sbb room service x setel lagik.stgh jam pehtu baru leh masok..cantik gak kawasan dia.recommended!




sessi rasmikan katil..hahaha..ni bedmate aku.Yana.lagi sorg si siti yg segan nk bergambo.pela,aku nk pomot tanak ek!hiks.bilik kitorg ada 1 queen bed+1 single bed+ bathroom +aircond + tv.
.
Kira puas ati la kan..so dh sampai tu sume terbungkang tido.aku mana la leh lelap senang2..aku dh berkicau ajak si yana mandi laut..tp dia prefer membuta dulu.aisey,dtg jejauh nk tido ker??nk ajak biebo..mamat tu dh ilang gan Mr.Presiden g beli brg2 nk mancing.oh,rasa seperti aku p bercuti sesorg la plak.huhu.


Lam kol 6, uncle si boyfren yana ajak mandi laut.meloncat la aku tukor baju.si biebo lom balik2 lagi.aku send jer msg ckp aku nk p mandi dulu.nk tunggu dia, tah malam2 kang baru dpt mandi.x kose aku nk nunggu deh.gambo mandi laut aku upload later..sbb aku x bwk fon dat time,so kene ngecek gan dak2 yg ada gambo tuh..hihihi