Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, June 19, 2008

Simple Dinnner..Simple la sangat!Cheh

Semalam aku balik lambat giler..kol 8.30 baru gerak dr opis..sebab pas training aku kene stay back untuk buat keje akaun plak..bos aku pon udah bg itu warning soh stay back..so jgn durhaka yer...buat2 reti sudah.
budak2 dept aku ramai yg stay back jugak..so depa pakat2 beli mcD
aku x join order..melantak dah x hengat sepanjang ari okeh! ada ati aku nk mencekik makanan camtu lagik?Gemok la wei...
skalik bila order sampai.si hairul anto kt meja aku...set spicy mcD LARGE yer!
Ishk..takmo!takmo!gan konpiden aku reject..tp dipaksa gak aku ngambik nyer..korg ni jeles tgk aku slim ke hape??memacam soh aku melantak..huhu.tp dh rezeki org bg kan..
tak kan aku nk tolak..
sian lak aku tgk ayam mcD tu..cam sayu ati jer kene reject gan aku..hahahahar
*alasan cam bodo!*




aku bawak ko pulang yer cik ayam..makan kt umah sambil tgk tv..
baru la lomantik!hak3.
*matik la ko masok lam pewot aku!*





Memula cam kenyang jer nk makan..skit2 jer aku cuit..
skali terasa besh la plak..gan ranggupnya lagik..aisey...
abih jua aku telan..sungguh la sedap hingga ke tulang ko ayam.
ermm..kompem la berat badan aku naik!
jahat!jahat!jangan bg aku makan free lagik leh x??huhuhu
*pura2 x ngaku diri sendirik makhluk buruk lantak*

dah makan and bersandar kemalasan,aku layan tv ajer la..
sesorg jer kesunyian..saje maleh mesej laki aku tu..
nk tgk dia mesej aku ke idok..tp sampai ke sudah takde yer..
sangat la busy dirinya melepak di sana sini..
malas aku nak kepochi yer..skang zaman aku pasrah ajer..huhu
Jam 12.00 aku sudah tidor yer...kroih..kroih..