Tuesday, December 2, 2008

Alkisah Borang Maut

ni aku nk citer pasal borang maut..
yg buat aku giler pengsan-sedar-pengsan-sedar tuh.

tp aku sgt kemaluan malu nk citer..
cam dh blushing2 pipi aku ni..
mmg saje je mintak pelempang kan.

rasanya ramai dh tau..
borang tu aku isi pasal..
aku dh gedik2 nk kawen!!
muhahahaha~!

tidakkkk!tidakkk!!!
skalik lagi sambil geleng2 kepala..
tidakkkk!!!tidakkkkkk!

ok la.ekceli btol la nk pi kursus kawen.
tp kawennya entah zaman bile.
dah katanya sijil sah laku seumor hidop kan.
kira kalo kawen tahun 2020 pon takdak hal la.

motip aku gi kursus awal2??
gedik kah??
menggeletis kah??
or jeles gan mawi dan ikin gelok2 cam sawan time kursus?
puiii~! tak kuasa aku nk jeles gan mawi.

ni sbb daya hasutan si ayam gan emy la.
meracun aku dan biebo soh gi skalik.
nak kawen,kawen jerla..
nak jgk ajak geng kawen skalik.
tak pepasal aku terjebak.
hohohoho~!kiding la.

kitorg pon gedik2 nk polow.
sbb next year katanya dh kena tido kt pusat kursus.
jd sbg manusia yg maha pemalas bab2 ceramah ni,
kompem2 la kitorg cam keji je liat nk pegi kan..

oh ustaz,sila azankan kat telinga kami..
dah jauh kami menyetan neh! ;p

plan nk pegi kursus 13 & 14 ni..
giler ko..kalo mak aku tau..
mau dia buat kenduri kesyukuran 4 ari 4 malam!
so far aku tutup mulot rapat2..
risau plak kot2 mak aku kt kampung dh siap2 pasang kemah.
ok.citer tipu.

masa isi form tu kan..
cam nk pitam..nk nangis pon ado.
aku sgt loser kan.
benda camtu pon nk touching.
blom gi fitting baju kawen lagi tuh..

masa tulis column Nama Pasangan..
aduii..sungguh terharu..
Aku tulis camni..
.
Nama Pasangan : Mohd H*****I bin Mohd Wahi (Blm Kompem ye encik)
.
Ayat dalam kurungan tu rasa nk tulih btol2 je.gagagaga~!
.
so jgn la korg expect..
akan dapat wed card aku dalam masa terdekat ni.
it's not gonna be happen yet okk.
sila bersabo.
.
cuma aku nasihatkan korg..
simpanlah duit dr skang..
sbb sok2 nk kawen,aku demand adiah mahal2.
paling koman, tv plasma gedabak jer.
miahahahahaha~!
.
oh aku seram nk gi kursus ini..
agak2 ada tak dia tanya soklan2 maut??
contohnya..
.
"hah kamu,terangkan cara2 masak kari ikan??"
.
mampos!!
.
.