Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, December 4, 2008

Kemalasan Bekerja

oh yes.
arini aku masok opis lambat.
kol 9.30 sampai opis.

working hours adalah 8.30 - 5.30 okk.
soka2 ati aku anggap kompeni ni adalah Rashid Berhad.
aka kompeni bapakkk haku!
muhahahaha.

aku takleh bukak mata pagi td.
asik la keje aku snooze alarm aku.
5 menet plis..5 menet extra time.
dr 5 menet lajak teros sejam!

haihh..ni pasal pnt sgt smlm kot.

pagi ni aku masok2 opis dgn muke siyes.
so bile aku buat muke siyes,
org akan assumed aku ada problem..
jd sbb tu aku masok lambat.
haaa..canggih tak pemikiran tak bervisi aku nih?

lg pon bos aku takdak..
aku adalah hepi2 sambil bertanduk. ;p

sampai2 td teros gi pantry.
buat teh o suam utk bekpes.
dtg keje,teros mencekik aku ni.
lapa la..mana leh wat keje.


so pagi ni aku makan sandwich bernama Smoked Chicken Roll & Cheese Foccacia.mampuih la tergeliat nama nk sebot.nama nk canggih jer ko yer.lately asik bekpes gan starbucks je.ni kes perasan duit byk la nie..dish!dish!ujung bulan sila makan roti Gardenia cicah teh o! ;p



pastu aku duk ngadap pc sambil pikir..
nak watper yer?
.
keje adalah byk..tp aku tgh amik mood nk buat ni.
bole kasik reason nk amik mood gitu?
ni kalo big bos aku dengor,mau dia kasik lempangan padu sekeping!
ok la.japgi ni aku update kisah aku pi shah alam smlm.
takde la best pon citernya.ala2 jek.huhu.
.
ok.izinkan aku mencekik sebentar.
nyum.nyum.nyum.