Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, December 12, 2008

BeRpaRty s.A.k.A.N

smlm dapat email dr VP HR.

Dear All,

As I am pretty sure that all of you are excited and would want to look your best for the event, the Management is pleased to announce that office will cease operations for the day at 5.00 pm today.

See you there!

Best regardsMastura Mansor
Vice President
Human Resource


wah..begitu...soka aku tau.

kol 5 kitorg dh lari pi shower room.
nk bersalin2 baju bagai.
takdela vogue yer..sbb dia kata kasual.
bkn pakai dress2 semua..

aku,amy,kak ziza dan kak faizah naik kete baizura.malas tunggu bas company sbb aku tgk sgt ramai org beratur.dah la ujan..kang dh vogue2,kuyup watpe kan.wah..pokok pangkalnya,vogue ke engko??



sampai2 ku lihat ada khemah2 terpacak di luar banglo cafe tu.huh,dh cam ada kenduri kawen kekdahnya.sori gambo gegar sebab aku tgh berlari dalam ujan.kambing je takot ujan..apakah??sepak ko lelaju kalo kata aku bersamaan kambing! ;p

tempat makan adalah berkonsepkan buffet.makan kat luar banglo ala2 org barat pasal makan berdiri.eee..tak soka la.susah aku nk makan okk.mana nk pegang sodu garpu,mana nk pegang pinggan berat nk mampos tu.
.
konsep ni supaya ko makan sambil campo2 org..konon2 yg tak rapat leh jadik rapat la..begitu la konsepnya.padahal aku rasa hampeh sbb mkn tak selesa sekaligus membantutkan hasrat aku nk makan byk2..huuuu.

.
makan sambil berdiri adalah bersamaan dengan kambing or lembu.sape ajar tah makan camni.ekceli ada je meja2 bawah khemah tu,tp dh ramai sgt org.mana cukup.last2 kitorg dok je kat ceruk dinding susun kerusi.tp takde meja..pon tak best gak rasanya dok tadah pinggan je.ape daaa..
.
dah abih makan ada sesi Lucky Draw..aku dapat no 054.sepanjang aku keje sini,time family day ke..hape ke..mmg nombor aku tak penah naik.kenapa wei??kenapa?sungguh tak lucky la camnih.
awal2 session ni adiah dia lite2 je..tunggu final session nanti,mmg gempak2 adiahnya.akan adakah lucky ku malam ini??tunggu di akhir rancangan..gitu gedik! ;p
.
dah setel lucky draw for 1st round.sume di kerah masok ke dalam bar pasal ada macam2 game.ada game mabok2 ker??meh aku azankan kat telinga sekor2 meh..ceyy.beriman di situ!

gambo x clear pasal guna camera henpon.gambo kat camera kak fida lom aku transfer lagik..sabo yerk tahan mata tgk gambo kelabu gaya ginik.



game ni dia pecahkan pd 6 group.each group dpt 1 remote control.bile dia kasik soklan kat skrin,ko kena tekan la remote tu ikot pilihan jawapan.sgt menguji minda dan best game nih.


nampak..manusia tgh seronok bila dapat markah tinggi.hoyeayyy~!

aku dan amy pon sonok sbb dapat kutok org.muhahaha~!keji.keji.

lepas tu sesi bid-on-a-bos yg macam aku citer tu.kali ni lelong habis.mmg memekak je manusia ni dok bid2 harga.aku bid kah???haremmm..buang duit. ;p
kecoh2 kena lelong..3 dirham!3 dirham!


ok.sold!sila bawak balik..huhu
.
paling gempak CEO aku dh revised aktiviti kalo menang bid dia.iaitu melancong ke phuket utk 2 org.siap dok hotel 5 bintang dan cycling di phuket bersamanya yg kacak tu..wahhh..cam tergoda nk bid!!!tp ko nak tau bape harga yg menang tu?RM4000 okk..mampui la aku nk celen!abih gaji haku..huhu~!
.
CEO aku bwk anak bini dia malam tu..baru aku terpasan anak lelaki dia dh besor.dulu kecik je.sumpah kiut okk..rasa miang tetiba!wakakakak~!PANGG!

pastu ada performance dr band yg dianggotai oleh budak2 opis aku gak.bagos.pandai diorg main.



penyanyi adalah bos2 jugakk...


panas dan hangat malam tu weyh..ada gaya Mak Ayam tak aku??

dan apa lagi..sesi menari tak hengat donia.haha.sangat seronok dan best.aku gan amy sampai serak sore dok menjerit sakan.ilang stress wooo...sambil jerit sambil maki2 bos yg aku tak soka.bukan dia dengor pon.muhahaha~!
.
pastu ada final session utk Lucky Draw.ko tau adiah utama apa??tiket penerbangan ke Chiangmai utk 2 org.ruginyaa aku tak dapat!tp aku rasa paling best...Ipod Nano la kot.pasal aku mmg nk ipod!huaaaaaaaa..tp TAK DAPAT okk!nombor aku tak naik..amy jer dapat henpon Nokia..chist!takpela..takdak rezeki..pasrah.tsk.stk.sobs
.
smlm penat nk mampos..kol 10.30 kitorg gerak blek.diorg still berjoget2 lagik.kalo soknya tak keje takpe..ni nk pi keje lak tuh.patot2 bos kasik coti la bos..baru la kitorg stay sampai ke pagi..begitu.huhuhu.
.
ok lah...nti aku upload lagi gambo2 yer..muackss!
.