Friday, December 19, 2008

maRi MenGumPaT

sila dengar sesi maki hamun aku.
hehe.

hot.hot.hot.hot.hot!!!!!!
panas ati aku neh!!

kisah ni dah lama sebenarnya..
zaman aku dan biebo "di ujung tanduk"
apa kes biebo tu takyah la aku citer sini.
tu kisah lama yg aku dh delete skit2..
maleh ku nk pikir..

*cam nk bunuh diri aku bukak cite rahsia nie..haiyak*
ada sorg mamat engineer opis aku ni..
penah la kamceng gan aku dulu..
kuar lepak sesama sume la..
kira dia baik budaknya..
tak gatal2 gan aku...
kalo gatal,mmg aku dh sepak vontot dia laju2.
kawan ok la,melebih mmg x dapek la kan.
salah org kut..

mamat ni dh ada awek..
*even at the 1st place dia ngaku single.haprak!*
dan dia tau aku dh ada boipren..
so we just fren..btol2 fren!dun get me wrong k.

pastu dh lama gak la kitorg x kontek2..
ko paham2 la engineer.mostly masa diorg kt rig.
jarang la masok opis..
then aku teros terlupe kewujudan dia.
haha.sangat keji aku neh.

tetiba ada la sorg colleague aku citer..
dia kata mamat tu cite gan semorang..
ada sebab nape dia x dpt terima aku.

sekius me???
terima aku??as what????

rupanya kekunun aku cam ala2 nk tackle dia la.
then dia terpaksa reject aku..
arghhh!!!wtF!!!

tak ke malu kalo org ingat citer tu betol!
dia dgn bangga citer kt budak2 laki dept aku.
cam taikkk la ko ni.
tah bile masa aku teringin kat ko!
bongoks tahap peragut la budak sekor nih!
sakit ati akuuu!!

dan aku menyirap tetiba ni..
sebab dia masok opis arini stelah sekian lama.
siap sms aku cakap nape aku sombong.
ingat aku nk balas?pi mampui la..

aku nampak dia..
tp pretend cam aku tak nampak.
konon2 cam ko tu sebesar kuman.
sakit ati oh..
citer tak betol,ofkos aku menyirap.

cam aku ni pompuan terhegeh2..
eeerkh..rili not me!


huarghh!!rasa nk gi je depan muke dia..kasik jamuan maki hamun skit.tp takpela..aku perempuan berkelas..takdenya aku nk maki2 org tak tentu hala.nasib korg la dengor aku memaki kat sini.muhahaha.
.
.
Moral of the story:
tak sume lelaki ikhlas kawan gan kita ni.
kdg2 ada niat terselindung..
niat keji pon ado..so ati2 ok!
jgn biarkan idop anda diselubungi jejaka perasan.
ceyy...cam bagos je ayat!puii~!
.
.