Thursday, December 11, 2008

Entry Selingan

lupe plak nk citer..
aitu kan sblm blek kampung,
aku dh anto kuda putih aku wt alignment kan.
siap tuko chamber bagai sampai 65hengget.

nk dijadikan citer..
masa blek kampung tu abah aku try kete aku.
dia kata kete aku asik ke kiri je peginya.
means alignment tak btol lagi la tu.

maka aku ni kan pemfobia orgnya.
aku ajak gak abah g singgah bengkel.
nk pastikan kuda putihku sehat dan gagah cam slalu.
pebarang bela kuda tempang kan!
ceyy.. ;p


kitorg ke bengkel kat taman aku jek.cina ni check2.katanya chamber kanan aku lak problem.sori la ek.ni aku citer apa yg aku paham je.menatang chamber tu pon aku tak penah tgk.so kalo salah penerangan aku ni,sila lempang jiran ko walaupon beliau takde kena mengena.hoho~!
.
aitu masa kat kL,cina bengkel sana tukar belah kiri je.so aku kena la buat belah kanan plak kat sini.lahabau..melayang 68 hengget!sakit atiku oh..~!



abahku ni jenis particular skit..so mcm2 la dia dia pot pet2..dia kata kat KL tu ntah2 cina tu tipu aku.huhu~!takpela abah,dia tipu dia dosa..tp dia mmg kapir la bah..mmg kompem campak neraka..ewahh.mulotku tak berkaber tetiba.ahaks.


aku dok tepi..gediks2 sama mak dan adik aku.ko tgk muke adik aku kat celah tu.dia mmg suke wat muke huduh bile aku tala henpon.sungguh tak fotogedik cam akaknya ni ha..mukakakak~!nasib ko la dik..udah ku tepekkan di sini.so boipren beliau sempat la nk larik lagik. ;p
.
dah setel sume..baru la rasa kuda putihku laju berdesup.kira kalo nk potong bhai jual roti dgn moto tu,mmg pejam mata jer la.sila makan asap la bhai..haha.tetiba gilo nk compare gan motor ek.
.
skang kuda putihku dh kembali riang..dah tak tempang2 lagik.bagos.maintain begitu slalu ok.sbb aku sgt kedekot nk repair ko!hahaha~!.
.
.