Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, December 2, 2008

Tuesday Monink

wah..smangat aku ngapdet pepagi ni ha.
pasal aku tak turun bekpes kat kantin..
arini aku jadik baik..
tak ngulor cam slalu.vaah!vaah!
musti bos sayang aku ni..
kan bos kan?kan?


pasal aku ada sandwich nk di telan pepagi ni.tetiba feeling cam kawen gan mat salleh plak.eh-eh tetiba.so pagi ni takde la aku menggelupor nak pegi mencekik nasik lemak pakcik kantin tu ha..i had Triple Decker Club Sandwich yg sangat besor ni.kenyang nk mampuih.esok takyah bekpes la gayanya.poyo.poyo.

.

.
oh.aku excited nk tunjuk 1 benda ni.
cantik dan berseni skalik.soka aku tau.
kalo ko beli benda ni dia akan contribute RM1 utk charity.haa..tak pepasal dapat pahala kan.

ini lah bendanya.Starbucks'09 Planner.Sumpah cantik okk.luar dalam adalah leather.kira kalo ko pegang dan bukak planner ni,rasa cam ala2 dalam epik movie la.aku mmg suke planner..sbb banyak benda aku bole conteng dan plan.almaklumla..aku ini penyanyuk ye kawan2.



kasik selak skit dalam dia..lawo kan.lawo.leather tau dia punyer cover tuh.



ada gambo cantik2 jugak..leka je aku belek2.soka la..
.
for those yg teracun dgn kata2 pancingan aku ni,sila la pegi ke starbucks berhampiran dan grab 1 yer.sambil soping sambil beramal..mudah-mudahan slamat dunia dan akhirat.renung2kan dan selamat beramal~!
.
sekian tazkirah pagi selasa!
;p
.
*makin ari aku adalah makin sewel rasanya..ohh~!*