Tuesday, December 23, 2008

OpiS iNi Aku yg PuNyaKaH??

opocot mak kau!
pagi ni meloncat aku bangkit katil.
OMG!!dah pukol 7.30!!
ayark!lambat lg la aku arini.

tetiba tersengih.
alaaaa.mcm tak biasa lambat.
pastu bersiap dgn kadar slow motion.
pergh..tak sedar diri sungguh ini pompuan.
sila la bg ceramah motivasi sikit.

malam td aku tido awal gak la.
around 1 am dah terlelap.
alarm bunyik aku sedar..
tp aku keep 'snooze' dia.
dr 5 menet..ke 5 menet seterusnya.
last2..padan muke aku.

takpe la..dh nk cuti panjang.
takkan bos marah kot.
bos marah ke bos??
saya fedulik apa..wawawa~!

lihatlah..matahari dh memancar terik.maknanya dah hampir tengahari ke?ishk.gile kelambatan aku ni.tp takpe..maintain cam muke tak bersalah.sbb yg salah dalam hal ni adalah mata aku.



lambat camne pon..perot harus di jaga.sempat je aku grabbed bekpes.ekceli ari2 aku lalu kat sini..so terpaksa la beli yer.cuba lenkali ko bukak branch dkt ulu bendul sana ha.takde la aku menyinggah.btol tak?mana nk anta surat cadangan ni eh.?
.
.
ok la..arini aku cam kebizian skit la.
pasal dah nk cuti kan.mana bole pending keje.
oh,lusa kitorg akan berkonvoi ke cherating.
coti2 malaysia di sana dgn budak2 Keicar Team.
.
ko kemana plak krismas ni?
yerla..pd yg kaya2..bole la celeb kt london ke.paris ke..
cam aku ni pejadah plak nk ke sana kan.
mau bergolok gadai aku balik sini..mkn roti lorr.
.
ok la.update later.
bye peeps!!