Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, December 15, 2008

JOm Kawen2 - Day 1

seperti yg aku kecoh2kan sblm ni,
aku pegi kursus kawen sabtu dan ahad lps.
walopon 2 ari tp ku rasa bagai setahun.
huhuhu.cobaaaann~!

pagi tu kene register pukul 10am.
aku tunggu ayam pickup aku pukul 9.
then kitorg gerak pi shah alam..
amik emy dan biebo plak.
naik satu kete je..

kali ni tak naik kete coure ayam..
tp naik kete citra omaknya.
baru la selesa dan laju..
*ayat nk kutuk kete ayam tak laju.wakaka~!*

dah cukup korum,terus berdesup ke destinasi.


inilah tempatnya.Zura's Akademik kat Bangsar.bangunannya sungguh usang umpama bangunan berpuaka.huhu.kedai kat dalam tu byk tp sume tutup.pekehel??yg bukak cuma kedai2 kad kawen je.bosan.takleh kursus sambil soping.hahaha.tak sador diri tak berduit.
.
naik2 atas..humang aih..ramai giler org beratur nk daftar.panjang btol line dia.nasib baik aku dgn emy dapat Fast Lane.so sekejapan sudah setel.nama je daftar kol 10,kursus start kol 2.30pm.sbb lambat lagi,kitorg pon gerak la memerayapkan diri.
.
ke mana??

pegi bekpes kat Pelita bangsar.aku makan mi goreng mamak di pagi ari.eh,muka adalah selebet sbb aku tak biasa bangun PAGI SABTU.miahahaha~!kejis.


then pegi jenjalan kat midvalley.saje membuang masa tanpa sebarang agenda sopan atau berkenaan.pusing2 teman biebo dan ayam survey brg keta.boy's stuff..pebenda la yg diorg carik lg kan kalo bkn brg2 kete.
weh,mid sgt cantik deco krismas tahun nie.sila pegi gedik2 bergambo kat sana yer.aku tak kuasa nk menggedik aritu.dh katanya nk ke kuliah agama kan.huhu~!
.
dalam kol 1.30 gerak ke Bangsar semula.


sbb ada masa lebih kurang sejam lagi,makanya kami berlepak2 saje di sini.ramai gak peserta kursus kali ni.sbb sume menggelupor amik kursus bila tahu next year kena tido kat pusat sambil Qiamulail bagai.padahal ianya adalah RUMORS semata2.tiada kebenarannya.tak pepasal aku skali tertipu.huarghh~!!



hubby-wife to be??ayark.geli.geli.not now ah.



Kitorg diberi fail yg berisi nota2,kertas soklan dan beberapa flyer iklan.mana la tau ko tgh2 carik jurumekap ke,jurubaju ke..ada ke word jurubaju??belasah sajork.
.
dah sampai time..sila la masok ke dewan.aduu.cam skolah lak dah.me boring! ;p

keadaan dalam dewan.masa ni aku gan emy dapat port blakang2 la.pastu tepi skali.sangat best sbb leh tido secara selamat.miahahaha~!*encik penceramah,sila sepak ini budak laju2*.time ni tak ramai lagi yg masok.hakikatnya dewan adalah sgt penuh sesak.haih..ramainya nk kawen.


kami yg ayu..oh ayukah??aku adalah macam makcik2 nk pegi pasar.huhu.tp aku rasa mak biebo kalo nampak aku sopan gini,mau berdesup nganto pinangan.wakakakak~!
.
hari pertama abis pukol 7.30pm.letihnya aku.naik kematu vontot dok atas kosi tu ha.tp aku sakit perot sbb ada sorg ustaz tu buat lawak merbahaya.bole pecah perot gelok weh..tp kena penceramah yg bosan,aku menguap2 sambil nak terlelap.tp bagus la kan,baru sedar tanggungjawab bila dah jadik bini org adalah sgt susah.takooott.
.
lepas kursus kitorg berdesup ke melaka.utk apakah??haa..itu aku citer satgi.tunguuuuuu~!