Wednesday, December 24, 2008

Berita PaNas

aduii..aku cam sakit perot gelok.
gile sengal aku nie..Free Smileys & Emoticons at Clip Art Of.com

aku baru pas call biebo sat td..
setelah borak2 gedik seketika..

him : yang jadi ke tgk wayang malam ni?
aku : jd jek.dh booked pon.kol 7 kang.
him : dah tu kol bape dtg sini?
aku : dtg mana??
him : upin la..
aku : watpe dtg upin plak??
him : laa..kan malam ni nak pegi cherating

aku -----> Free Smileys & Emoticons at Clip Art Of.com

oh apakah???
bukan malam sok ker??
then aku call kak fida nk kompem
pasal biebo pon sama blur cam aku jgk.
tp kak fida x angkat.tido ka kak??huhu

pastu aku call kak wida..
kompem malam ni katanya..
kol 12.00 sume berkumpol kt upin.
maknanya lama la kita di cherating..
sampai ari sabtu..woowwww!!

aku dh la satu benda tak kemas lagi.
terpaksa la kensel tgk wayang gan kak aida mlm ni.
hancuss impianku..

aku call biebo..nk gtau kompem mlm ni gerak.

aku : ok bo.kompem malam ni gerak.
him : haa..kan dah kata td..bo kene serbis kete japgi
aku : hmm..tak dpt la yang tgk wayang.
him : takyah gi.ko tu nk menggatal je gi sana kan.

aku gelok2 je cam syaiton..Free Smileys & Emoticons at Clip Art Of.com
penjelesi rupenya laki aku ni.
kalo aku ni cun cam aishwarya rai,patot la ko nk riso.
ni muke cam mintak penampo..sape nk pandang!
aku ngorat2 pon,org muntah hijo jam2 tu jgk.
muhahaha.

so malam ni aku gi cherating..
sungguh tak sabar nk pulangggggg~!