Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, December 22, 2008

ektiBiti Ari SaBtu

huarghhhhh.. *sambil menggeliat2 malas*
gile lembab aku nk ngapdet.
tah nape la wei..kat umah cam malas gile.
nk bukak lappy pon menangesss..
punyerla malas..cipan lg rajin kot.

ok la.meh aku citer skit pasal ari sabtu.
kang kalo tak cite kang,
berkulapok plak blog aku nie.
sesia plak nk panggil Mr.Muscle soh sental2.

ok.sabtu tu plan nk men boling.
mulanya cam ramai la nk join kan.
pastu nk tau sape je main??
haa..baca sampai abih.
saje aku kasik ko pikir2 skit.
jgn reti nk baca sambil ngumpat2 lam ati jek.
tetiba... ;p

sblm ke destinasi bolingan,
kitorg g sapedek dlu kat our neighbourhood.
aku,ayam dan kak fida kan 1 kawasan umah.
so buat2 la miting tak formal di situ.


makan kt restoran apa tah nama dia.sedap bangat makanan dia.aku siap amik ulam2 gan tempoyak bagai.yer.saya adalah tekak kampung..ko org bandar ke?lantak ko la rugi tak rasa penangan tempoyak neh.stone okk.




antara jemaah yg hadir memeriahkan majlis.ni si ayam tukang belanja makan.ko ni asik belanja kitorg je..takyah la susah2..lenkali belanja la lagik!miahahaha~!moga2 ko murah rejki la hasil doa kwn2 ko ni.kak fida,meh tadah tgn doa sama2.sok2 dia belanja Kenny Rogers plak! ;p


kak fida tercayang dok jenuh melayan anak2 kecik beliau. patin gan rafik berebot pinggan kah??



aku nk jugak bergambo walopon sedor muke aku besor umpama pasu bunga bile dok seblah emy ni.haiyak.diet!diet! *tetiba mereng* oh,emy demam time ni.tp still bersemangat nk pi berjoli kat PD.haha.get well soon dear!
.
.
dah abih makan..
kitorg gerak la..
kak fida g anta anak2 ke umah pengasuh.
*so senang la dia nk dating2 gan KRZ.*
ayam gan emy lak g lokasi lain dlu.
biebo gerak dr shah alam..
maka aku gerak la sorg2 ke destinasi.
hampeh kan.td ramai2..tetiba aku sesorg!

sini la port nak main boling..cineleisure.tau ktner tak?kalo tak tau,pandai ko la carik.aku maleh nk explain.muhahaha~!agak keji kan.
.
masok2 dalam..14 kali aku tawaf parking.hazab gile weh carik parking kosong.last2 si bangla jg parking *yg kayuh2 beskal tu.knp tidak menaiki moto?* panggil aku.dia tunjuk2 tempat parking.berdesup la aku pergi sbb port tu tak nampak sgt pasal tersorok sebalik tiang.oh,parking khas utk Single Female Driver.yes.aku lah tu.so dapat la parking btol2 depan pintu.thank u bang..bangla!

no tiang wajib amik.dah katanya makanan kegemaran aku adalah sup semut.pelupaaaa.
.
.
bile dh berjejak kasihan dgn biebo,kak fida dan KRZ,tgk2 boling penuh.pasal ada tournament.hampehh!si ayam gan emy plak tak jadik datang..chaih.
maka tuko la plan..dh dtg takkan nk blek gitu jek.
pandangan dr atas cineleisure. *gambo tanpa motip.takyah susah2 korg nk pikir pejadah aku tepek sini.*



sbb tanak rugikan masa dating berdua..kitorg decided tgk movie!memula cam gado2 gak la.sorg nk tgk cite ni,sorg nk tgk cite ni..last2 beli jela cite yg dianggap best.kalo tak best,sekeh kepala sendirik.huhu.


tgk citer Transporter 3.kebetulan dapat tiket time2 tu jgk.so takyah la pening2 nk lepak mana tunggu show dia kan.


membuang duit tu mmg ektibiti sampingan kita kan kak?
.
...........................................................
(shhh...tgh layan movie nih)
.
.
krismas tree kt luar cineleisure.sambil ko kabur2kan mata,bole la ko nk berangan ko kat paris skang..
.
dr cineleisure,kitorg gerak pi shah alam plak.sbb biebo kena balik umah celebrate besday kakak dia.aku follow kak fida pi jemput anak2 beliau then teros ke shah alam.
.
kami ke boling alam sentral plak.nk jugak lepaskan gian tu.hahaha.


ko penah makan kt cafe bowlers ni tak?kalo penah,ko perasan tak mamat yg jaga kaunter/buat air/amik order tu?aku tak paham..dr dulu beliau sgt kerekk weh.naik nyampah aku.kalo ko order gan dia kan,dia buat2 muka garang macam nak mampos.
.
ko pehal mat?period sepanjang zaman ke hape??!
muntah berdarah nk order dgn dia..
kak fida pon perasan okk.
nk meniaga mana bole camtuh..kena la mesra.
ni muka cam nk paksa org jek..
.
katakan ko order nescafe ice,reaksi dia macam..
"takkan order air je??mkn tanak?order la makan!kang aku sepak ko kang!cepat order!!"
.
ha..gitu la reaksi muka dia ngikut imaginasi aku.gilo.
.
kitorg tunggu biebo datang..nk start game sesama.so lepak2 la kat cafe abg kerek tu.yg main kali ni kitorg berempat sajork.ni si patin dh byk idea sbb buhsan tunggu lama nau.


then kitorg start la membaling serta menghempas bola.yg menang malam tu ofkos la Mr.Pro kita encik KRZ.aku plak jgn tanya..kompem2 aku last skalik.miaahaha~!
.
.
ok la.tetiba rasa malas nk taip dah.
satgi aku cite pasal port baru kitorg miting malam tuh.
malas taip.malas taip.siyes neh!
maka tiada ayat penutup..