Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, December 31, 2008

i aM bAck!

wahh..berhabuk blog aku!!
sori la peeps..aku bizi bizon coti.
kan aku ada trip pi cherating..
pastu smlm dgn kejinya aku tambah coti.
aku amik MC sbb kepenatan..

penat memancing kt semenyih sampai ke malam.
pastu dapat hasil tangkapan sebesor lori.
mau tak penat!

ok itu tipu.
aku dpt ikan paling cinonet..cheh!

pas blek mancing tu..
sdg2 elok sampai umah..
aku telah terbocor...

pastu aku x dapat tido sampai ke pagi.
senggugut terok..siap guling2 cam tenggiling.
mana larat nk pi keje..kaki kejang sume.
so cuti la aku dgn gumbira tido sampai tgari.

thanks to emy sbb jadik auntie aku..
pastu dia call bos aku citer aku sakit.
pandai kamu berlakon..pi masok teater pi! ;p


ok la..ni aku brief je.
aku tgh gigih nk ngapdet laju2..
keep refreshing babeh!

ciom-ciom!muacks!