Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, December 5, 2008

Buat Alignment + Mkn Secara Solo

smlm pas harung sesak2 jammed tu,
aku singgah bengkel wat alignment kuda putihku.
pegi di lokasi area umah aku jek.
ni hasil surveyan Ayam..thanks beb.

harapkan aku..haremm tatau.
sbb aku konpius bab2 bengkel kete ni.
sbb aku rasa ada certain bengkel,
tak buat servis2 tayar ni.kan?kan?
ke ada?cuma aku je bengong tatau.
huh,wutever.

kudaku lari gagah berani..aku sgt budus bab2 kete ni.so aku cakap jela gan apek tu soh buat alignment psl aku baru tuko rim.apa dia explain pon aku x paham.belasah sajork.jgn kuda putih aku bertukor jadik ferrarri sudah.tak mampu aku nk tuang minyak.muhahaha~!



depan bengkel ni adalah Chief Tomyam.dlu aku penah citer pasal restoran ni.sedap2 makanan dia.dr tak lapa,tetiba lapa.huarghhh!ni nak marah nih!ngades btol perot aku ni.ada gak aku buang kang..
.

aku pilih port tak ramai org.baru la bole makan dgn sukses sambil mentekedarah dgn tak senonoh skali. me like!

.

ku tunggu penuh kesabaran.air pon lambat di antonya.tekak aku dh cam berpasir dan bertar nih.teh o ais pon berkurun ke nk tunggu kak oii?ni kompem diorg tgh kutip daun teh lagi nih.



the pemangkin gemoks.i had nasik putih+daging msk merah+kailan ikan masin+sambal belacan.yes.ianya utk aku seorang.jgn terkujat.aku mmg bela antu raya.pasal tu kuat makan.huahuahua~!jgn carik pasal gan aku,kang aku suh antu raya aku kaco ko kang.
.



makan sambil layan berita.ada cite kes tanah runtuh tuh.ishk.sian la kete diorg tuh..
.
aku buat alignment kete tu sampai RM65 okkk.
alignment tu 20 hengget je.cuma ada problem gan Camber ke hape tah.so kena la tambah RM45.menatang Camber tu pon aku tatau camne rupenya.imagine pon takleh.kena google neh.
.
dah setel sume,aku roger kak pida.cakap nk jmpe sblm aku lek kampung.
harus la yer,nanti rindu-rinduan pulekk.
.
tp masa aku sampai kat umah dia..
cam nk pecah pintu aku ketok tp x dibukaknya.
ni tak ikhlas kasik datang ke hape nih?? ;p
.
dh jerit2 dr luar..
baru la dia pasan aku kat luar.
sedih oh.. T_T
cam la aku dtg nk jual carpet..
huhuhu
.


KRZ dan cik patin yg tgh malu2.KRZ tgh bizi bizon dgn radio dia.sungguh aku x paham apa diorg borak2 tu.bunyik cam bising2 jek.. ;p



rafiki yg tercalar idongnya di kerjakan dek patin.patin makin buas la..abih rafiki kena gigit sampai ada bekas2 gigi.dasat la ko ni patin..terkenan Alex Madagascar ke hapo.
.


kasik hug banyak2..rindu oh nanti...

.
pastu kitorg layan citer antu Nanyang rapiki Rapik tuh.pastu dalam kol 10 aku teros la blek umah.nk mandi manda sambil sandar2 layan Make Me Supermodel.aku mmg suke citer2 camtuh..nk jadik model tak kuasa dan tak berpotensi la kan.jadik berangan jerla yer..hehe
.
.
aku gile malas nk taip nih.
sbb beberapa minit lagik aku nk pulang..
yeaaahhaaaaa~!indahnya donia!
lalalala~!
.
.