Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, December 4, 2008

Sepetang dan Semalam di Shah Alam

smlm pas keje kan aku gi shah alam.
motip utama adalah utk jmpe biebo.
nk topup rindu byk2..
katanya aku nk balik kuantan kan..
so minggu ni tak ketemu dia..
tsk.tsk.sobs.me gonna mish u T_T

sudah kau!menggeletis!

punye la smangat jam 5.30 aku berdesup kuar opis.
tp malangnya federal tataaapp jammed.
tp taklah kritikal lagik.

around 6.30 aku dh sampai shah alam.
roger biebo.

aku : bo,dh sampai ni
him : ok.tp kan..bo kuar pas maghrib la yang.

oh apakah???

ni bole mendatangkan marah ni.
smangat aku dtg awal2.

tp yerla.silap aku gak.
mmg mama biebo wat road blocked.
kalo nk kuar mesti la selepas solat maghrib.
tp bagos la kan..

so no point aku nk marah.
aku dgn tuhan,tuhan adalah lebey penting.
cewahh..keimanan di situ! ngeh.

biebo soh aku lepak upin dlu..
sembang2 gan uncle (kwn beliau).
uncle tu bukak gerai kat upin menjual laksam.

tp pejadah aku nk lepak upin gan uncle.
bkn aku nk rindu2 dia nanti.
touch wooodddd!!wakakaka

so aku gi mayap tesco sorg2..
ini lah nasib ku.. *sila baca dgn gaya nico nyanyi*

tetiba shidah texted.
dia otw g upin nk makan sana.
pucuk dicita la kan.

aku sempat la beli brg kt tesco..
kerana x sedap ati lak x beli pape.
budus punyer pemikiran!


then lepak la aku bersama2 mereka.
shidah dan kawan2 dia..


sembang2 sambil makan mee goreng yg dibelanja dek mamat tu.
mamat tu kawan shidah.
so adalah rasa nyesal order mee goreng.
patutnya aku order chicken chop!muhahaha~!

diorg gerak awal gak la..
aku sembang gan uncle jek.
pastu biebo sampai lam kol 7.45

konon2 nk topup rindu..
tp dimulakan dgn sesi "carik pasal" oleh aku.
yes.aku mmg slalu carik pasal.
dunno why!!skang lg terok!!
so bermasam muke seketika.

tp ofkos la aku marah bersebab yer..
bile sumone buat sumting yg ko x suke,
kompem la ko marah kan?kan?
ke ko baik sgt sampai sengih2 jek?itu tipu.

bile dh bawak2 berbincang..
ok la kan..
tah la wei..sungguh aku kekonpiusan skang.
maleh aku nk citer..aku flagged Private okies.
tp later ada issue aku nk citer..
dah lama aku nk citer..tp slalu x kesampaian.
sbb aku asik la pikir nk jaga ati org.
.
tp skang cam membuak2 nk citer.
later la kan..
.
.
tetiba citer adalah abis.