Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, December 16, 2008

Tgk WayaNG SesOrang

smlm pas blek keje aku singgah Jusco..
memula cam 50-50 gak la.
nak pegi ke,blek umah teros..
tp sbb jalan jem agak terok smlm,
aku melencong jerla masok Parking Jusco teros.
tak sengaja okkk..
ceyy...x sengaja kunun! ;p

motip aku ke sini..
semata2 nk tgk wayang sajork.
yerla,ari isnin sume tak best.
gi keje x best..
lepak umah pon x best..
sbb takdak citer menarik kt tv..
kira logik la nk g tgk wayang kan?huuuuuu..

tp tgk wayang sesorg??
cam Loser jer kan..
cam pompuan takdak kawan gan boipren.
tp aku mmg tak kesah..
mmg dr dulu,asal bosan aku g tgk wayang.
sorg pon layann what..i am freeeeee~!
ni genetik abah aku la ni..kaki wayang.hak3

oh,aku dh survey show awal2 kt opis..
ada pukul 8.15pm..


ari biasa,kadar pengunjung adalah ramai jugak.diorg ni cam takde umah kan..asik la merayap.kata2 ini ku tujukan kepada diri sendiri jua.. T_T




time ni jam dah pukul 7.30..cepat2 aku naik cinema teros.takot tak sempat nk makan plak kang.dah tentu2 lam wayang tu sejok..kompem aku lapo satgi.dah terganggu plak kosentrasi aku kang..

beratur..beratur..matik la lembab cina ni beli tiket..ko bawak sekampung tgk wayang ke hape.terhegeh2..dah la 1 kaunter je bukak.kaunter lain tu jual tiket bas ke??huh,emo tetiba. ;p


ayark..jam dh kol 7.40.sempat ke idok aku nk makan nih??




aku beli tiket utk movie ni.sbb adik aku kata citer dia sgt best dan ada menatang comel2..kompem2 la aku sooka sangat kan.aku kalo tgk citer menatang comel2..mula la aku tak senang duduk dalam wayang.cam manusia gersang.hahaha.sbb aku cam gian nak pegang menatang tu..tp slalunya tak dapat pegang la kan.mcm CJ7 tu,mana ko nk cekau??stakat patung mmg ar bersepah..tak feeeel hokeyyy!huhu
.
.
dah dapat tiket wyang teros aku berdesup turun bawah plak.nk pergi makan tempat yg sudah ku target awal2..penat oh..berjalan laju2 dgn kasut tumit.kalo la kasut aku ni ada suis kan bagus.bila tekan je suis,teros bertukor jadik roller blade..sng skit aku nk meluncur.. ;p


lokasi yg dh ditarget adalah di sini.



org ramai tp sume cam dah dapat makanan.so mungkin aku tak tunggu lama sangat la kot.aku dh kesuntukan masa ni..yarh!yarh!
aku duduk teros order dgn senapas saje tanpa melihat menu.sbb aku dh plan awal2 nk makan apa.kang kalo belek2 menu kang,dh bazir beberapa minit di situ.rugi.rugi.


muke macam sireh sbb aku amik gambo dalam mode Kaberline.yerla,ramai org okk.pejadah nk bergambo di khalayak ramai kalo sorg2.gilakah??


dalam 10 menet dh sampai makanan aku.pineapple fried rice kegemaranku.aku makan dgn rakus giler.dalam masa 10 menet dh abih makan dah.hebat kan??
amik bill,cepat2 bayor dan teros ciaos naik atas.aku mana bole lepaskan peluang tgk gazet2 movie dalam wayang.sbb tu kena masok awal2..
.
sampai atas,tgk2 blom leh masok lagi.so aku jejalan la tgk2 poster movie lain.

yes.ini wajib tgk.diz week yer bo..jgn lupe janjimu.


hah,aku ternampak poster ni..cam hebat okk!ala2 bruce lee dh gayanya.aku sooka bangat citer tumbuk2 lawan sepak trajang bagai neh.kira bole jadik panduan aku kot2 nk belasah org satu ari nanti.ewahhhh~!cam terer.pukul nyamuk pon nyamuk x matik! ;p


yg jadikan ianya best..ini citer cina tempatan.cam terkagum plak aku.pastu aku tgk gazet dia mmg cam gempak oh.lawan mmg kaw2 cam citer bruce lee tu ha.pastu gambo dia pon cantik cam citer Ong Bak.wahh..soka!soka!
kalo biebo tanak tgk,aku tgk sorg2 la nanti.tp tak best la kalo takde org sebelah,mana la tau kot2 aku over tgk dia berlawan,dgn aku2 skali bertendang tumbuk dalam panggung. sape plak nk tenangkan aku..muhahahaha~!
.
.
eniway,citer Bolt sangat best cam nak matik!
aku tgk sampai nangis2 gelok tau..
pastu ada la part sedih2 yg wat aku nangis jugak.
yer..aku adalah sensitip..ati cam tisu.. T_T
tp terasa cam onggila..kejap gelok.kejap nanges.
wawawa~!
.
kak fida,sila la beli citer tu utk anak2 akak.
sangat best dan comel gilo laa!!
.
so smlm pukul 10.15 baru aku kuar dr Jusco.
blek2 umah ngadap laptop pehtu layan ulangan America's Next Top Model sampai kol 12.45.pastu baru teringat nk membungkang tido.
.
dan pagi tadi aku lambat bangun.
chist!!padan muke aku!
.
.