Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, December 24, 2008

apA peRasaaN ko Bila..

1- dapat duit berjuta2?
perghh.. Free Smileys & Emoticons at Clip Art Of.com sujud syukur aku!
time tu aku nk beli rumah utk aku,utk mak abah aku..
pastu invest sana sini kasik duit bertambah2 lagi..
anta mak abah aku gi mekah..anta adik aku blaja tinggi2.
soping..soping..dan soping! muhahaha~!


2-BoiPreN ko termentioned ttg ex-gf dia?
ok.ni recently berlaku kat aku.sentap okkk.
tp aku berlagak maintain.padahal..
Free Smileys & Emoticons at Clip Art Of.com x soka!! x soka!

time ni lepak gan bebudak kt mamak.
cite pasal makanan pedas2.
tetiba si biebo bukak citer.
tp biebo ni pandai la susun ayat..
tak kasik cubitan dan tamparan tanpa bayang aku hinggap kt dia.

him : bo citer je ni..jgn terasa plak..
aku : ok. (dalam hati = Free Smileys & Emoticons at Clip Art Of.com )
him : ex bo dulu masak pedas nk mampos.cam berkilo2 letak cili.sume benda pedas.nasi goreng pedas..sambal pedas.makan sampai peluh2.tp sedap dia masak.

sambil di iyakan oleh kawan2 beliau
yg penah makan ex-gf dia masak dulu.

oh ok.tak kesah tp ayat last tu paling takleh blah.
sentap aku.takleh terima kenyataan.
dan-dan time tu aku rasa nk pegang senduk teros.
nak training masak.baru ko tau aku terer.


3-get crush dgn opismate?
erkk.perasaan cam gile tak best!muhaha
tak soka aku nk jawab soklan ni.


4-ternampak rompakan dpn Mata?
kalo aku dok jauh dr lokasi,aku tgk jela.
tp kalo dekat,siap ada tembak2 bagai..
kompem aku Free Smileys & Emoticons at Clip Art Of.com penjenayah tu.
ok bohong.aku penakut sebenarnya.
agaknya aku lari pecut laju2.gile ko.
kalo kene peluru sesat camno??


5-nampak hantu?
Free Smileys & Emoticons at Clip Art Of.com pura2 jadik antu jugak.
gileeerrr!!ini paling aku tanak pikir.
rasanya aku akan pura2 pengsan..
or aku tetiba sedar yg aku berbakat lari pecut
dgn kelajuan 100 kali kuasa kuda.


ok aku sambung later in Part 2.
ni aku tgh soka tgk emoticon cute2 aku buh sini.
dah lama dow tak guna emoticon.
i like!! Free Smileys & Emoticons at Clip Art Of.com