Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, December 5, 2008

Tanah Runtuh,Runtuhlah Kesabaran.

tajok entry cam bagos jek.puii~!

ok.ni kisah smlm.
cam yg korg tau thru media,
smlm ada kejadian tanah runtuh kt jalan semantan.

yes.ianya setapak dua dr opis aku.
takot okk.sbb building aku ni atas bukit.
doa2 jerla takdak pape berlaku kat sini plak.
puh.puh.puh. *sembur kiri kanan.*

smlm aku blek tumpang kawan aku.
aku dh agak jem yg sesak ni kompem beliau lmbat.


tgk la..kat depan building opis aku ni dh jammed.tak bergerak langsung.mana kes kete masok nk pickup laki bini..plus kete2 kuor dr parking.oh,building aku ni mmg pelik skit.sbb tiada tpt menunggu.sbb space dia sempit nk mampuih.ko kena pusing berkali2 kalo org yg ko nak amik tu tak standby lagi kat bawah.tensi kan?
.
sbb tu ramai kawan aku adalah menyampah kalo kena amik aku.biebo dulu pon sama.biasala..ni kan tempat org2 kaya..mmg la camtu culture dia.cewahhhhh~!!
.
.
sbb aku tanak kawan aku tu stuck kat depan opis aku,maka aku cakap gan dia aku tunggu dia kat tepi jalan bawah tu.senang skit,teros u-turn ke bangsar.pasal jalan ke bangsar clear jek.
.
saksikan.sampai kat susur kuar sini pon stuck tak bergerak.dasat.dasat.meh blek jalan kaki sesama.lebih cepat dan pantas gitew.

jalan besar kat bawah ni pon hazab nk mampuih jammed dia.mmg mcm2 drama aku tgk.kes maki2 la..kes mat motor tunjuk fakk kat drebar kuang hajo la.adui..emo sungguh.yerla,memasing penat keje.syukur aku tak bawak kete..kalo tak kompem berbakul dosa bertenggek kat bahu kiri aku.
.
aku tunggu kawan aku tu dr kol 5.45..end up dia sampai dkt kol 7.00.sangat lama okk.sadis.sian beliau.
.
neway thanks la sbb sudi antokan aku pulang.
kasik ciom satu kali.muackks~!
.
member aku pompuan ok.
so biebo,sila simpan penyekeh anda.ngeh3.
.