Monday, December 1, 2008

Ari Ahad punyer citer

ari ahad biebo ada event kat padang jawa.
kira Keicar Team di invited utk join la.
event rakan muda ke hape tah.

aku ofkos la nk pegi kan..
sbb antara aku dgn biebo ada lagu Digi
"i will follow u..i will follow u"
haha.sengal.

tp aku dtg lambat la.
biebo je pegi sana seawal jam seploh pagi.
sbb aku nk qada tido ahad aku.
dah bape ari asik bgn awal je.
rugi okk.

setibanya aku di sana..
jam dah kol 2.30pm.
konon nk dtg tengahari..
tp aku dok layan melodi gan adik aku kt umah.
sebok nk tau gosip semasa.busy body sungguh kan.

sesampainya di padang jawa..
aku terkedu.adoii..event apo nie??
tak meriah pon..uhuk.uhuk.


ini event ke kenduri kawen neh.konpius.konpius.aku tgk cuma ramai kehadiran kanak2 yg sebok masok pertandingan mewarna..pastu ada belia2 baru nk up..pastu makcik2 dan pakcik2..erkk!



yg berkongsi kepelikkan bersama aku adalah si shidah.aku heret dia skalik sbb dia ni suke bertapa kat umah sajork.plus aku tatau jalan gi padang jawa.beliau adalah Map Bergerak aku.tahniah.


event ni rakan muda punyer..biebo kata mmg dr pagi td buhsan camtu.syukur sambil tadah tangan aku tak dtg pagi2.kalo tak kompem aku dh meroyan.pastu lagu yg diputarkan dek dj2 itu adalah lagu nasyid.bertambah konpius aku..dimanakah aku??silap majlis kah.etika pemakaian apatah lagi tidak sesuai.


kitorg melepak bawah khemah keicar team.siap ada kipas ko.sungguh selesa.cuma suasananya hamat buhsan.ada pameran dadah secoet kat tepi tu.pastu ada geng2 basikal..apakah??buhsan wei..pecah kepala!


saya yg menyesal ke sini.huhuhu.kejis.


kete biebo pon kene display.tu membuktikan punyala takde kete gempak yg join aritu.
oh,pastu baru perasan tgk lanyard biebo.rupanya event ini anjuran PAS!!haiyak.sudah ku katakan aku tersalah majlis ni.sblm aku di ceramahkan bab2 aurat bagai..adalah baik aku larik laju2.aku tau aku bersalah!
.
kebetulan aku nk pegi servis kete
jadik aku dan shidah bergerak la ke 13.
kata nk balik kampung raya aji ni kan.
kena la pastikan sumenya slamat..
.
dah setel servis kete,
kitorg singgah coci mata kat tesco.
then teros gerak pi upin.
dah lapar tahap kritikal neh.

melepak di upin bersama shidah sampai ke malam.
biebo yg kononnya abih event kol 6 telah di drag sampai 7.30
ada ceramah agama bagai.huhuhu.
soka aku.
.
sbb pastu biebo datang dgn wajah penuh keinsafan..
mari ucapkan alhamdulillah bersama2...
;p