Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, December 9, 2008

JoM BaLik KampOng - epIsOde 1

ari jumaat aritu kan aku half day..
cekonon2 nk balik packing brg bagai..
last2 aku membuta sampai kol 6.30..
muhahahaha~!ujan doh.syok je tido.


pastu aku kemas2 brg,
then teros berdesup gi shah alam.
saje nk lepaking dgn mereka2 sblm aku blek.
ceyy..padahal menggedik nk ngedate!


yerla,pertemuan terakhir aitu..
endingnya tak best.
so kena la repeat skali lagi..
begitu... ;p


port melepak biasa la kan..Upin.
skang dh penuh la tempat nie..
tak best la plak rasanya..
dulu2 tenang..puak2 kitorg jek.
tu la,sape soh aku melepak sini..
kan dh ramai org serbu!
huahuahua~!statement bunuh org nie.



kak fida pon ada malam tu.bestnya dapat ketemu lagik.time ni si patin lam kete tgh membuta dgn 'skill tido org miskin'.tu kak fida yg cakap yer..bkn aku.huhu.



dan mereka2 la...muke2 biasa aku tepek sini.




aku dengar dr member2 aku..
jalan sgt jammed..hazab giler.
so aku berlengah2 la..


lam kol 11.30 gitu,
baru reti nk angkat bontot.
kali ni aku konvoi 2 keta je gan shidah.
konvoi la sgt namanya tu.. ;p


port pertama benti..kat petronas gombak.dkt2 susur kuar ke highway karak.kat sini aku beli 100plus dgn harapan 100% la energy aku.pastu beli pringles buat kudapan.nk drive jauh..kena la cukup makan.btol x?


kitorg bawak slow giler.80-100 je.
pasal ujan..
aku pon tak brani lelaju.
kuda putih aku cam terencat jek.
pehal ntah..
next stop kat hentian temerloh.mmg slalu kitorg benti minom sini.pasal hentian lain cam idop segan mati tanak la plak.kedai byk tutup..nk minom apo.sini ok2 la..ada 5-6 bijik bukak.


minah ni tgh weng2 mengantok.tak salah aku time ni dh kol 2am ++.si shidah ni mana la bersipat burung antu cam aku.so dia tak tahan mantok.risau plak haku.kalo carpool lain la..bole tuko2 driver.ni tpksa la ko tongkat mata ko sendiri.huhu


aku kan burung antu tak reti insap.so mata terang benderang.pekena plak nescafe tarik kan.mmg berflash2 bijik mata.wawawa.penipus.


battery shdiah dah totaly kong.so aku teman la dia lelap 10 menet gitu.hehe.cian ko nyah.pasni bawak2 reti melepak sampai pagi ok. aku hasut ko neh.

pastu sambong la perjalanan.
spanjang jalan adalah ujan lebat..
sampai kdg2 aku tak nampak apa kat depan.
terpaksa la beliak2 mata luas2..
.
lebat giler weh..dasat btol.
bunyik ujan besor2 tu hentam cermin depan aku,
dah cam bunyik berbalas tembakan dgn rejim zionis.
haaa..dasat kan?
.
dlm kol 4.45 selamat sampai..
kitorg berpecah bile dh sampai taman aku.
shidah jauh lg perjalanan nk blek umah dia.
aku ajak tido umah aku,juai mahai ko kan.
fadan mukhe. ;p
.
*iklan*
taman aku ni kan cam takot skit.
sbb byk citer antu aku dengor.
kena plak lorong umah aku org kena kaco pocong.
mmg menggelupor la aku takot blek sorg2..
.
pocong ni selamba wei..
ustaz depan umah aku pon dia sakat.
ni kan plak manusia byk dosa cam haku ni..
ketakutan.ketakutan.
mana la tau tetiba terpacul depan kete aku.
uwaaaaaaa~!mampos!
.
aku roger mak soh bukak pagar siap2.
senang nk berdesup masok parking kt dalam.
.
mak aku dh sedia maklum..
aku sgt penakot antu versi taman aku ni.
antu lain aku x penah pikir sgt.haha
.
adik aku membuta tak hengat.aku blek pon tak sambut tau.sedih oh.. T_T
.
aku pon dengki tgk dia syok bergolek.
cepat2 aku tuko baju,washup2...
pehtu kebabom atas katil.
tamat citer.hek3
.
wahh..giler malas aku nk pikir ayat.
belasah jela ek..
janji bkn bahasa tamil aku cuba sampaikan.
hehe
.
ok.sambong nti..nk pi lunch neh..
mkn ikan bakar lagi...
wowww...weeee~!!!