Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, December 9, 2008

Jom bALik KampOng-EpisOde 2

kerana kemalasan nk citer secara detail.
aku kasik summary jela ek.
nk cite berjela2 kang buhsan lak ko nk baca.
huhuhu.

lgpon kan musim ujan lebat..
taman aku asik la blackout.
fon aku lak dh berkelip2 nk mampuih.
so tpaksa la aku berjimat cermat tenaganya itu.
nk amik gambor skit,mula la dia jerit2.
sakit plak hati aku.

so kureng gambo..
kureng la elaboration..
alasan munasabah kan!ahaks.

ektibiti aku kat kuantan :


pegi kenduri kawen anak kawan abah..pgantin laki tu ex classmate aku dedulu.asik la bergadoh gan aku zaman skolah dlu.tp masa jmpe time kenduri tu..kelu dua2 ekor.wakakakaka~!lawok tol la.kecik2 cam tak cukop mulot nk gado..dh besor sepatah perkataan nk kuar pon payah.aku taklah pemalu..cuma dia lak tersipu2 melebih.kekok teros haku..muhahahaha~!


pergi raya rayi aidiladha..makan..makan..dan teros makan.bole plak makcik2 aku sume masak nasik minyak gan beriyani.dah la mak aku pon masak nasik minyak.ko bayangkan sume umah tu aku makan nasik!sakit ati okk.tergoda lalu tertewas.haih...gemok la haku.
oh.ni pic kazen aku nyer besday.dan-dan la aku paling excited nyanyi.hahaha.
aku gilo bile over kenyang.
.
.
sbb cuti pendek..maka citernya pon pendek.bole?bole?
.
last but not least..gambo kucing yg nyempat aku amik kat umah makcik2 aku.sume comel2 okk.menggigil aku nk snap pitcha dia.geram nk mampos.grooarrr~! *tetiba bunyik beruang.takde kene mengena*
.


.
.
ok citer dh habis lagik.
papai! *sambil kasik lambaian miss world*
.