Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, December 1, 2008

Malam Sabtu @ Upin

kita abaikan seketika kisah borang maut tu.
aku akan citer di kemudian ari.
ceyy..cam bagos jer ayat kan.
padahal nan ado org teruja nk tau.ahaks.

ok.pas blek pyramid.
teros la ke Upin.
pasal Keicar Team ada miting tak pnh abis

si biebo tak bape sehat malam tu.
berjangkit virus demam gan aku..
sian beliau..kesakitan terlampau.
sampai baju bergesel gan kulit pon sakit.
ishk..ngeri lagi sadis tuh.parah.
oh..lakiku sudah tua..
kena carik lain nih!
PANGGGG!! terima kasih.

bile miting start,
kaum ibu dok table lain..
maleh aku nk campor miting diorg tuh.
kitorg ngumpat borak2 lagik best.
cite pasal resepi2 terbaru.
puii..cite pasal resepi katanya.

kak fida tercayang dtg lambat ckit
pasal dia grk dr kampong.
bile dia dah sampai,baru aku naik tocang.
lama tak jumpe weyh..teruja!
byk citer nk update sesama sendirik.
tetiba bahu kiri adalah lebih berat.ayark!

sambil2 tu duk tgk anak Kak Wida main jigsaw puzzle.
aku takdela join.tgk je si ina layan dia.
tp satu part tu cam lawak la..
sbb jigsaw tu gambor otromen..
punyela byk otromen so kira cam susah la kan.
bile dh berjaya..kak fida kata nk amik gambo.
so smangat la budak ni nk eksen kan.
tgh2 nk amik gambo..tetiba..
prakkkk! *sound efek ini tipu jek*

berderai satu persatu!wakakakaka~!
cian giler muke dia.
tak caya??meh aku tunjuk skit..

haa nampak.aku sempat captured masa dia berderai tuh.hahaha~!guling2 satu kali. tu bebayang tgn ina cuba menyelamatkan keadaan.


yg buat lawak tu..
siap muka2 si ina tu frust skalik.
penat sgt buat gamaknya..
.
pastu diorg buat utk 3rd time..
sian si budak tu..muke penat2..
pastu cam dh fedup2 nk marah.
tetiba kuar la dialog sambil muke simpati abis..
.
"penat laa..."
.
oh.tersentuh atiku yg penyayang ni.
mmg gile simpati dgr nada suara dia tu.
.
maka aku amik tempat sebelah ina.
dgn gigihnya aku tolong dia siapkan.
aku teruja la plak.hahaha.
dah lama tak main weh..
kira dulu skill aku agak terer la..
skang cam dh lembab2..dish!
.
tetiba kak fida sound
.
"acik dh dapat benda best,takde geng aku nk borak.baik aku layan drama"
.
oh...nampak nau saya ini teruja.
sampai member sekutu pon terabai sama.muhahaha~!
.
eleh.pastu kak fida lak over tgk drama.
sampai muncung2 gan pjg2 leher.
yerla,tv kat dalam tp kitorg lepak kat luar.
selamat aku tak sempat amik gambo dia.
kalo tak..udah ku tepek di sini!gagaga~!
.
dah bersusah payah mencantum jigsaw..
akhirnya berjaya.perghh..puas ati aku!
hahaha.
.
dah abih lepak2 bagai..
aku pon pulang ke damansara..
citer tamat.
.
yes.suka2 ati aku nk tamatkan citer. ;p