Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, December 16, 2008

enTrY taNpa Motip

arini aku kerisauan oh..
biebo dh bape ari tak sehat..
gusi dia bengkak..
pastu tulang kaki dia sakit.

sakit apa ek camtu?
yg pelik,kalo pegang dr luar kaki tu,
tak sakit sgt katanya..
cuma bile berdiri/berjalan,baru rasa bisa2.
mmg tulang kaki dia yg sakit..
oh..ciannya dia..tsk.tsk.sobs T_T

walopon aku selalu meroyan dgn dia,
jauh di sudut atiku,cyg byk2 okk.
ok. itu jiwang tetiba.
dipersilakan muntah jika nak.

td aku call..sore dia cam x larat jer.
ngapela dulu aku blaja doctor tak abis..
belah katak je teros surrender cita2..
kalo tak,senang aku cekidot penyakit dia.
takyah gi klinik spital bagai.
cuma aku charge mahal skit la..wahh..sempat!

ptg kang dia gi klinik.
nak pegi check apa penyakitnya.
hopefully takde pape yg siyes la kan.

mudah-mudahan doktor kata

"penyakit ni berpunca dr tabiat merokok.jadi saya nasihatkan awak berhenti la merokok.nak idup lama tak??"

haa..aku suka itu alasan.
kalo aku suruh benti mmg haremmm nk ikot.
biar putus awek,jgn putus rokok.

ah yer.berani la ko guna istilah tu..

hmm..risau deh.


*saje je wat luahan perasaan kt sini.entry tanpa motip katanya..*