Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, December 22, 2008

mAri MakAN frEE

tengahari td Kak N roger.
dia kata lunch takyah tapau.
pasal ada engineer nk banje makan.
whoa..lompat bintang satu kali!


pepaham jerla yer..
kalo engineer nk banje,
mmg kompem2 tempat mahal kitorg seret.
yerla kan,ko kan byk duit.
rate gi rig org bayor dalam USD..
apa la sgt stakat banje kami ni kan.
bkn besor mana pon perotnya..
tekak je besor...muhahaha.keji.keji.


aku pancing2 kak N..
ajak pi makan kat Sri Ayuthia.
Kak N takmo plak..
dia ajak si mamat engineer tu gi Jake's.


Tau tak Jake's??Jake's Charboil Steaks.
dkt belakang opis aku je..
sederet dgn Sri Ayuthia .
sebelah Victoria's Station.


Makan Steak??erghh..
i need nasik.. T_T



bergerak la kami menuju ke destinasi tepat jam 12.30 td.naik camry baru yer.aku dh feeling bos kat blakang nih.muhahaha~!siap joki kat situ bukakkan pintu i yer..bagos. *sambil kembang2 idong*


aku tak paham motip signboard tu dia tampal kat tembok tuh.gila ka?oh,maybe ada rasionalnya.pasal kedai dia paling ujung.so org tak bape nampak.kalo ada signboard tu,maybe org taula kewujudannya di situ.wutever la..maleh aku nk pikir2.tak penting ek.



welcome.welcome.

dalam dia sangat sempit tp cantik.pasal dia buat partition2 camtu kan.kira kalo ko nk mengganas makan steak,tercampak terpelanting daging pon no hal la.org sebelah2 sana tak nampak pon.rahsia ko kira selamat..ada paham?


Kak N dan mr.ahmad yg bermurah hati membelanja kami makan.sooka!


The Menu. sini makanan dia lebih kurang cam Victoria's Station jgk.byk steak2 bagai ni ha.aku kureng gemar beef steak..aku lebih soka chicken la.taklah liat sgt dagingnya.kunyah tak sampai 6 kali dh bole telan.kalo steak??ada bau skit plak tu kan..erkk.

aku order Chunky Mushroom bla..bla..bla..aku dh lupe nama dia.panjang benor namanya.pastu minom ice lemon tea.cukop la kan.tak baik tetamak sangat.


cantik ek..tenang sajork.


tepi ni ada gambo2 Pak Lah dtg makan sini.selalu jgk beliau dtg rupanya.byk gambo dia berbeza generasi dan isteri..oppps!


pelayan hambik order.ko ni org apa ek?nak kata malay,bukan langsung.indon ke hape?tak sempat plak aku nk bertukor biodata dgn dia.pejadahh!!!!


sini dia ada terangkan kat ko..part2 mana yg ko suke kat lembu.so senang la ko nk order kan.takde la ko kampung sangat dok mintak tongkeng lembu ke hape.muhahaha.lembu ada tongkeng kah???me dunno.


appetizer adalah Nachos yg super sedap.aku rasa lagi sedap drp Nachos kat Chili's tu ha.sedapnya..yg ni share2 je berempat.main course lom sampai lagik.lama gak ler nunggunya.ni ko yg order beef la ni buat lambat ni.nk tunggu empuk kemain lama.


makanan ku..perghhh.wallah!nampak sedap kan.ni harga dia RM32.90.rasa dia ok-ok la.tak la sesedap mana.aku rasa sedap lagi chicken chop kat upin tu ha.tu yg bulat2 kat tepi tu adalah grilled potatoes.yg tu mmg sedap!



makan+sembang+ngumpat


then makan ice cream choc sbg dessert.ni pon share gak.dh tak terlarat aku nk makan.
.
pas makan cepat2 la balik opis.
kang kalo lambat sgt,bos aku jadik setannnnn..
miahahaha~!
.
ok la.tu je citer.
sekian wassalamm..
.
.
*tetiba jadik baik di ujung rancangan.haihh.
eh..how come dalam entry ni takdak muke aku???*