Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, December 9, 2008

aRI yG bENGoNG..

Hari nie..
Rasa cam aku sorg je ada kat donia nie..
Loser giler..

Pagi2 tadi tunggu geng roger bekpes.
Tp sunyi sepi sampai kol 9..
Rupanya memasing dok sakan bercoti lagik.
Tak best.

Terasa lapa..
Aku turun Lobby pi kedai runcit.
Konon2 nk grab sandwich ke,roti ke..karipap ke..
Pegi2…satu apa pon takdak.
Jajan melambak la..
Pejadah nk makan jajan pepagi buta.
Tak best lagi skali.


Last2 aku beli Solivite..Kesian aku kan..
Department aku yg slama ni gempak gempita
dengan 60 lebih manusia,
Skang sunyi cam baru pas dilanda tsunami.huhu.
Bosan giler wei..~!haiyak.

Bertambah tak best sbb bos aku ada.
Kalo dia takde..leh gak aku bertenet sampai ptg.
Yerla..dia cina..
Apa kene mengena gan korban plak kan..
Budus.

Huarghhh~!tak best giler weh!
Maka aku buat keje skit2 sambil pasang lagu disco kuat2.

:: muke mintak penampo sedas dua.sape nk kasik? ::
.
.
Eh,citer raya haji satgi aku stori ek.
Tgh seru2 mood nie…tak mai lg plak!