Monday, December 1, 2008

Hari Sabtu-Pegi Pyramid

Hari sabtu,as planned,
kitorg telah ke pyramid beramai2..
motip rombongan cik kiah ke sana adalah
untuk menonton movie..soka!soka!

takdela ramai sangat yg join..
6 org bersamaan 3 kapel sajork.

show aku dh booked pukol 2pm.
giler smangat..tak penah2 okk.
slalu time aku tgk movie gan biebo belah2 ptg.
sbb nk membuta lelama kan.uhuk.

tp sbb si ayam tu takleh tgk movie lmbt..
bisnesman katakan..aka bapak ayam!
takpon sbb ayam adalah rabun di sebelah senja.
miahahaha~!zasssssss!
terkena cakaran ayam.


ok. kitorg gi tgk citer ANTOO FIGHTER.bapak la kelako weh.terguling2 aku gelok.mmg aku sgt soka citer lawak tahap cipan camni.tak rugi pegi tgk..so sila la pegi yer.tp kalo ko tgk pastu tak rasa kelako,tu maknanya ada sumting sumwhere yg tak btol kat kepala otak ko.sila gi semak dgn doktor berhampiran okk. ;p
.
.
dah abih tgk citer tu..memasing dh kebuloq.yerla,dh gelok2 exercise perot td..kompem la lapa.so berjalan la kami mencarik destinasi utk mencekik.kt dalam pyramid ni,apo la pilihan yg ado.asik la fast food sajork.bkn ada kedai2 kelantan tomyam bagai tuh.

setelah di osom dan one two jus serta mencabut undi..maka decided mkn pizza hut.kemain gumbira si ayam dpt mkn pizza.yerla,slalu mkn dedak jerk..ahaks.kutukan membina tuh!



biebo bersama ijan tumpang gumbira sekaki dua.


ofkos la muke bunga2 ni kena ada.terutamanya bunga yg bergondol di ujung sana tuh.giler babs selekeh cam onggila.time ni aku x lapa sangat so muke adalah kurang teruja.chist!
.
aku makan 2 keping pon x abih.kan aku cakap..aku kurang teruja.huhu.rugi btol la.terkenang2 plak dah.
.
dah makan2..tawaf2 dalam pyramid sblm memberamboskan diri ke upin.apa aku buat kat upin??besela malam minggu..miting Keicar Team lor.aku ni kan ala2 P.A si biebo tu..kena la aku polow skalik. *aku lantik diri sendirik jd PA dia.takdak gaji okeh.Huh*
.
kok apa berlaku di upin?
itu aku citerkan sebentar lagi dong!
tak alih2 membawa watak bibik pulang ptg lak dah.haihh..sewel.