Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, December 12, 2008

EsOk ke KuRsus KawEn..Ohhh~!

kita lupekan citer2 party liar ni buat seketika.
tak baik okk..
sok dah la aku nk amik kursus ni..
kursus jadik bini mithali lak tuh.
wahh..soka!soka!

jgn terpedaya yer...
aku blom nk menikah lagi.
pegi amik sijil jek..
pasni senang la sape2 ajak kawen,
mmg berdesup je aku ngadap tok kadi.
muhahaha.

eh-eh..
apa maknanya statement sape2 ajak kawen??
cam la ramai yg ajak aku kawen..
tp mmg ramai pon..hahaha.
zassss~!mampos kena sambar petir.

doakan aku berjaya dgr ceramah sok.
maklumla..benda2 baik camni mmg setan kaco.
mmg kompem ko tersengguk2 dgr ostaz tu ceramah.
tp kalo bab2 ngumpat..huhh..cerah bijik mata oii!

so kpd para setan,awass ko yer.
kalo ko kaco aku,mmg aku fire ko jarak dekat.

akan ku ngapdet kisah ku di sana nanti..
oh indahnya..tetiba ada mood nk menimang cahya mata.
hahaha..mampuih la.
baru nk pi kursus dh menggeletis nk beranak bagai.
kasik sepakan maut satu kali!
.
.
ok la..aku nk siap2 pulang ni.
balik ni aku nk singgah spa kak N.
nanti aku pomot la kat sini..
mana la tau korg berminat nk berspa spo bagai.
.
later yarh.
ciom-ciom.muacks!