Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, December 3, 2008

Lunch Ikan Bakar Marbeles

Lunch td,sepantas kilat menuju ke destinasi.
aku kekonon tanak lunch arini..
sbb pagi dh bekpes nasik lemak.
gilo la kalo mkn nasik lg kan.
ternak lemak ke hape.

tp keimanan adalah menipis.
dihasut dan diracun..akhirnya aku polow gak.
chissst!chistttt!!!
mereka sungguh dengki tgk aku slim kan.
lagi nk salahkan org dgn sipat burok lantak sendirik.
huahuahua~!


kete dipandu laju oleh bos Yayasan Scomi iaitu kak shidah.dia open table arini.soka tau!bab2 makan pree aku adalah sgt seronok cam nk lompat bintang 100 kali.




naik kete accord baru beliau.mula la aku nk feeling diva kan.duduk penuh angan nk jadik big bos.oh lelaki2 kaya.meh tekel aku meh.sepantas kilat dapat pelempang dr biebo.Pangg!berpinar.



dah sampai dah.tak lah jauh tempatnya.10 menet dr opis aku kalo jalan clear.alaa.dkt2 tasik perdana gan balai polis bkt aman tu.tau tak?kalo tak tau..ada aku kesah?haha.keji.tak tau tanya.nanti leh aku explain.so we can gemok2 together..tak la aku down sgt. ;p
.

kedai dia simple jer.tp org bapak la ramai weh.pasal makanan dia sedap giler.kesedapan terlampau.sampai nk nangis la sambil suap nasik tu.punyerla sedap aku ckp ko.



first kena la masok dalam amik nasik dulu.aku amik nasik + sayur jer.pasal dh plan nk makan ikan kembung bakar.ikan lain aku tak reti nk telan.huuuu.



pastu ada khemah2 kat luar.sini la port makan.meriah weh..cam ada kenduri plak.diorg dok panggang berkilo2 ikan.ada pari..terubuk..dan mcm2 la.aku tak kenal sangat spesis ikan.sume nampak sama je di mataku.hihi
.

aku gi pilih2 ikan.takdela pilih pon.sbb aku berdiri situ sambil senapas sebut
"bang,ikan kembung satu.."
.

aku punyer lunch.tu kuah gulai rebung.sedap nk matik rasanya.sbb kuah dia pekat.oh syorgaaaa~!tak lapa tetiba jadik lapa.ni yg aku maleh nie..


mereka makan ikan terubuk bakar.gile la kena rajin makan ikan ni.sbb banyak tulang kecik2.so kena pilih satu2 sebelum makan.itu bole bawak tertido depan pinggan tu.jenuh nk pilih!


makan kene penuh smangat dan bersungguh2.lapah ikan pon kena buat muke ganas skit.


ada plak sekor kucing ni bergolek cantik je seblah meja kitorg.dah la gemok,membuta tak hengat donia lak tu.ko byk makan ikan bakar ke hape jd gemok gini?tp takpe.ko comel.so ko layak masok blog aku.wawawa~!


burppp!tanpa belas kasihan..ishk3
.
dah setel makan2 sambil menganyam ketupat.kitorg pon pulang la ke opis.dah kenyang mula la mata lalok jer.ni pon aku rasa gantok giler.maka nk ilangkan mantok,aku ngapdet la blog.wahh..alasan kukuh la kunun.
.
lambatnya kol 5.30.aku nk pi wat alignment kete kat shah alam ni.kalo sempat la.kalo tak sempat how ah?aku mana ada masa.blek umah dah malam jek.
.
takpe.malas nk pikir skang.kita pikir later.
.
citer tamat sini.nanti aku pikir nk bebel apa lagik.aku nk blog hop sat.yeayyy!
.