Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, December 11, 2008

Lets Get Loud!Lets Party!!

hello peeps!

sori la yer...smlm aku MC.
sakit perot + sakit malas..haha.
bole alasan gitu?
mmg saje je bos aku kasik adiah krismas.
iaitu sekeping pelempang!PANGG!

ok la.arini cam gedik2 bz la kan.
tp aku gumbira oh arini.
kenapa???
sbb malam ini aku nk berparty liar.
muhahahaha~! *gelok cam syaiton satu kali*

alaa..party ni CEO aku yg sponsor..
kira company's party la..
bkn party liar dgn rerakan seperleseran..
gitu..

mana lokasi??
ZOUK kah??
ALOHA kah??
tidak.tidak.



Lokasinya di sini.dekat bangsar jek.so senang la kan.pas keje teros pecut sini.bkn jauh pon.Cafe ni dia serve Morroccan cuisine..kira 1st time aku nk try ni.jgn riso.akan ku share kan korg kat sini.sok2 kalo best leh la ko berparty liar kat sini plak kan.hohoho~!
.

sorry la..map dia kecik sajork.ni aku grab dr email je.maleh plak aku nk google carik.pandai2 ko la kan.alaa..tp ni dkt2 jalan telawi sana je.takkanlah ko tak tau kan.dkt Brabus tu ha.tula,lenkali rerajin skit baca peta malaysia.baca peta???pejadah??



wahh...environmentnya mmg sesuwei utk berparty sakan.jangan tak tau,cafe ni kitorg dh booked sepenuhnya tau.perghh..syok2..kalo ada tiger show lg havoc nih.tiger show??plis..jampi serapah skit kt telinga aku meh.dah sesat ni..huhu.


so far mcm2 ektibiti best malam ni.itu aku kena update nanti la kan.berserta gambo2 skalik.yg pasti ada sesi menari2 dan Bid-on-a-Bos..leh dating2 gan bos woo.tp ko kena bid la.aku rasa paling best dating gan CEO aku yg kacak tu kot.muhahaha~!tp aku tak kose nk bid2 bagai.tunggu CEO aku personally ajak aku dating.hahaha.tak sador diri sungguh.
.
bos2 mat salleh pon ramai...tp aku tak koser la mat2 salleh bagai ni.aku selera melayu.hoho.makin nk berparty makin gatal aku melalut.
so better stop now!
.
nanti aku update ek..nantikan gambo2 kontroversi yg akan aku tepekkan di sini.
.
.
*credit to Kak Fida sbb kasik aku pinjam camera digital dia..muaccks!muche glasias kak!*