Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, December 15, 2008

JOm Kawen2 - Day 2

Cam aku citer sebelom ni,
aku tido lewat malam blek melaka tu.
tido kol 4.30,kol 6.00 dh bgn.
uwwaaaaaa~!sangat not sunday okk!

apakan daya.nk kawen x???
ok bangun.huhu.

memasing sume muka dh toye semacam.
sbb penat dan gantok.
arini kursus start kol 8.00am-8.00mlm
perghh..lama giler!kalah opis hour!

ceramah was ok2 la..
cuma ada ustaz hashim tu buat lawok terlampau.
sampai nangis2 aku gan emy gelok.
perot pon keras semacam.
pastu bile penceramah lain bg ceramah,
sume menguap2 sampai terlentok tido.

ni nk ngumpat.

ada sorg penceramah tu..
asik explain pasal borang permohonan.
dr day 1 dia explain.
kalo day 1 tu,kira logik la psl sume blur2.
tak tau camne prosedur nk kawen.
btol tak?

tp yg pelik, day 2 pon ulang yg sama.
ko bayangkan..2 jam ceramah dia.
dia asik ulang benda yg sama over again!
borang ni anto sini..
borang ni kena amik..
borang tu takyah amik..
heloooo..dah tau ok!dah tau!!!
huarghh..rasa bengang tahap nk bukak baju!
eh-eh,apa kaitan bukak baju??budus.

org lain pon bengang jek..
yerla,drp paham teros x paham jadiknya.
tp aku maleh layan..aku lentok tido je.
dah katanya tak cukup tido kan.
last2..pakcik tu dapat nama baru..
Pakcik Borang..miahahaha~!
nampak dia masok dewan je sume dh ngeluh.

oh,aku tak amik byk gambo..
sbb busan..dan tak bermud.

last session arini ada sketsa yg dilakonkan oleh peserta kursus.lawok tgk diorg berlakon sbb sume tak pandai.keras semacam.huhu.overall ok la kursus kat sini.seronok gak la kadang2..cuma day 2 terlalu panjang..aku tak larat!alhamdulillah...sume dh setel.sok2 takyah pikir dah.
.
.
last not least,


muke bakal2 isteri mithali..ewahhhhh~!

yeahooOOooO~!dah buleh kawen!!!nyanyi satu kali!
"alaaa emak kawenkan aku..teng!teng!teng!"
.
.