Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, December 2, 2008

Dejavu

lately kan...

tetiba cam aku ada super power..
aku cam dapat vision..instinct..
sumting yg belom berlaku..
tp aku dh bole rasa apa nk berlaku.

wahh..pelik kan!
terer pon ada...dejavu tu..

aku leh predict benda tu nk jadik..
aku bole rasa...
then bila aku tanya2 org tu..
btol tak apa aku rasa tu..
rupanya betol la plak!

haaa...camne tu??

tp benda yg berlaku tu sgt tak best.
aku bengang..
aku jadik marah dan hangin 1 badan.
tak bermotip sbnrnya nk marah..
tp aku tertekannnnnn!
damn!damn!

ini kes aku over protect ati sendirik.

fedulik hape aku.
aku cuma dah penat pikir..
kusut dan serabut.
pisang mmg best berbuah byk kali.
tp gan aku..skalik sudah cukup!
peribahasa adalah lintang pukang ngalahkan karam singh walia.

kenapa la aku jadik gini..
rili not me!hmm..


aku tgh marahhhhh!erkhhhh...tarik napas.tarik napas!
izinkan aku menamatkan citer di sini.
aku nk pegi mencarut jejauh!
i dont give a damn!
.
.