Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, December 18, 2008

kaROk ke KorOk mU??

ok.tajok takde kene mengena.

sbnrnya plan nk gi karok ni dh lama.
since last week aku gan hadi dh plan2.
tetiba tak jadik pasal kak ziza takmo pegi.
so kekunun dh kensel la niat nk panggil ujan.

tah camne..
smlm pot pet2 gan hadi gan amy,
TAP! teros kata on plak plan itu.
sungguh last minute punye plan kan.
aku dgn berbaju kurung bagai..
oh,supannya anak dara sorg neh.. T_T

maka,kitorg setuju la nk pegi melalak smlm.
kalo nk pegi weekend ke ape,
dh kompem2 memasing bz dgn hal sendirik.

kitorg malas nk pegi redbox..
sbb redbox mahal nk mampos.
yerla,pasal siap gan buffet bagai kan.
lagipon tgh2 bulan camni,kayakah ko??
sangapppp okk.


sume bertenggek naik kete hadi sajork.bawak bebanyak kete pejadah plak kan.buat nyusah je nk carik parking.muke kami adalah gumbira terlebih kan.ok tipu.muke aku je terlebih..huahuahua



kitorg pegi KTV kat ampang park.dulu diorg kat Yow Chuan Plaza.skang dh pindah sini.lebih cantik,selesa dan luas tempatnya.aku sooka.cam kene datang slalu jek.ayark!

memula nk amik small room je.rate sblm 9pm adalah RM25/hour.yerla,bkn ramai pon.kitorg berlima je.tp small room kena tunggu la plak.then amik medium room-costed RM35/hour.amik 2 jam teros.oh,smlm adalah Ladies Nite.maka kitorg yg pompuan ni,dapat free drinks.yippie!hadi tak dapat kerana jantinanya tak dapat dikenalpasti.ahaks!


nyempat bergambo gedik2 kat tepi tu.eh,ni nak kasik warning skit.jangan buat speku plak tgk pic aku gan hadi ni.sbb memula cuma aku gan amy je pose kt situ.tetiba si hadi nyelit tepi aku.so kelihatan agak rapat di situ.jd jgn gosipan yer.nanti biebo mengirim penampo jepon plak kat haku kang.tsk.tsk.sobs



gambo takde motip.x best pon pose kat situ.


marilah kita menuju le destinasi.yeahh!


masuk2 je teros pilih lagu.kat sini dia dh upgrade dr tempat lama.nk pilih lagu pon dah senang.kalo tempat lama dulu,aku cam bengong2 gak ar nak carik lagu.


aku merasmikan sesi pecahkan speaker malam tu.nyanyi lagu jiwang leleh.muhahaha.sukatik la kan tak sedap pon.kalo aku ni suara sedap,dah lama siti duk umah jaga anak dato' K. wah,tak agak2 nk berlagak tuh.


amy yg seronok.asik layan amy search lak tuh.baru ku tahu mana ko dapat nama 'Amy' tu.ahaks.sorila,kualiti gambo burok.sbb bilik ni gelap,pehtu aku amik guna fon mahal aku.sila pasrah bole?




yg ko ni plak,ingat aku tgh shooting video clip ko ke hape.haha.tp kena admit la.suara mamat ni sedap gilo ok.tp aku tak puji depan2.kang dia riak kang.dediam sudehh.


kak ziza dan amy cuba bertenang mendengar nyanyian kitorg yg ke laut.


weh hadi,kita di karoke ok.bkn pertandingan musabaqah quran.pehal ko buat gaya ginik??

tetiba ko menari cak kelipong..sah psiko ko neh.hahaha.ampun.ampun.

amy lebih tinggi drp biasa.apakah??

dek kemerduan suara aku,amy teros stone lalu menari di atas meja dgn aksi ghairah tak dikenalpasti.ermm..jadi gitu sbb suara aku sedap or sebab suara aku merosakkan minda??arghhh!


ok.si hadi ni mmg melebih buat aksi.


aku plak melebih.muhahaha~!


dia melebih balik.aku plak cam takde perasaan.


ler..patut la ko tinggi.manjat atas kosi rupanya.hehe.biasala,sila buat cam umah sendiri.aku yg berbaju kurung tu pon sama je gilo.


nyanyi balik..dah sebab takde laki lain dalam bilik ni kan.asal lagu duet,kena la ajak mamat neh.walopon tiada keserasian dalam nada suara tersebut.ceyy..cam pandai je aku berkata2.


ni la bestnya pegi tak ramai.bole nyanyi puas2.balik2 ko..balik2 aku.kalo reramai,ko kena jadik penyanyi latar sajork.chist kan!tak mencabar vokal langsung.


abg anis dan kak ziza pon nyanyi.cam abg anis,dia dh biasa nyanyi.kak ziza je tak penah nyanyi.ni kes kena paksa la ni.nyanyi lagu Sandarkan Pd Kenangan.hehe.mmg lawok ok.


penuh perasan perasaan ko kan.

dah penat melalak..kitorg pon balik la.total RM80.50 utk bilik.dan segelas coke for hadi RM5.75.mmg best la sangat.puas melalak menjerit sume.terasa sungguh ilang tensi2 slama ni.sok2 bole kumpul tensi lain plak.adeh.
.
ekceli aku ni mmg kaki karok since belajar kt JB dulu.cuma kalo kat JB,karok dia mostly kat restoran2 makan,siap buat stage bagai dan ada DJ yg handle lagu.satu kupon lagu RM2 dan aku adalah selamba naik turun stage nyanyi dulu.mmg suara tak sedap,tp ramai lagi suara org tak sedap hape.so tak la down sgt pon.wakakaka~!
.
eh,smlm KL tak ujan kan?
maknanya suara aku taklah tahap katak sangat.
kan?kan?miahahahaha~!