Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, December 16, 2008

pRospErity Burger-Settapppppp

td blek keje..aku konpius..
nk dinner apa la malam ni kan.
asik makan nasik je mana la lalu tekak aku.
tekak aku kan ngades..
demand bebukan jek.huhu

last2 teringat sumting..
tahun ni aku tak makan prosperity burger lg..
wajib la singgah mekdi nampak gayanya.
yerla..burger tu kan limited time sajork.
rugi kalo x dapat..


maka aku pon pegi la mekdi drive thru dekat umah aku.ni la nasibnya kalo dok dekat2 gan tempat makanan kegemaran ko.kompem je rajin nyinggah.lenkali bina mekdi jejauh bole?kt batu caves ke..takyah la ko sepah2kan store ko.rambang mata aku okk..hahaha.salahkan mekdi kunun.


humang aih..mahalnya burger ni.skang harga before tax RM14++ large set.dulu tak salah aku RM12++ je.dah campo tax sume..total up RM15.65.perghh..tp nasib baik la ko sedap kan.tak kisah la berabih pon.oh,skang ada prosperity double paties..harga dia RM18++.kalo aku mmg tak mampu la nk makan double gitu.big portion maa..gemok la haku!


aku order Large Set.skang dia dh wrapped guna foil,patutla mahal kot.tp ko mmg terasa la yg burger tu still panas2 gitu.so setapppp..before makan aku mandi manda dulu.sbb org kata kalo mandi pas makan,ko akan gemok!hoho.scary.aku terpengaruh ok.



twister fries yg yummylicious



whoaaaaaaaa~!sedapnyaaaaaaa.pedas2 gitu.oh lazat.aku amik beef,chicken tak bape sedap.uwek!haha
.
so aku makan la dengan penuh perasaan..tanpa meninggalkan sebarang sisa yg bole dikatakan membazir.marbeles!!