Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, December 3, 2008

Drive ke Opish

aku baru jek sampai opis ni.
jam kol 8.05. bapak la awal.

tp bos aku lak coti arini.
so dia tak nampak betapa komitednya aku.
time aku dtg lambat,idok plak dia nk coti bagai.

pekehel aku driving arini?
bas kompeni mogokkah?
komuter diserang resaksa kah?

tidak.

sebenarnya pas keje ni aku nk berdesup gi shah alam.
dating utk detik2 terakhir before aku blek kampung.
detik terakhir??eishkk..sesuatu plak aku cakap camtu.
simpang malaikat 44.

maka pagi ni sbnrnya aku weng2 jgk.
sambil bersiap dok pikir 16 kali.
nak bawak kete ke tak.

kalo naik tren,kompem2 lambat aku sampai sana.
pastu jam berapa plak aku nk blek damansara.
mana buleh dating kejap2.
ni nk kutip rindu buat bekal blek kg okk.
ee..poyonya aku kan.
kejap mood meroyan.kejap mood jiwang.
bluek!kasik sekeh satu kali!

dr umah aku gerak kol 7.15.
takdela jauh sgt opis aku gan umah.
kalo tak jammed 20 menet dah sampai..

aku lalu ikot kepong sbb aku rasa sini dekat.
cuma jalannya sangat burok.
melompat2 kete aku.
dah la sportrim baru.jenuh aku nk elak lubang.
mau menangis kalo rim baru bengkok2 kan.



yes.saksikan jammed di sana sini.ini normal.so nk menyirap pon tak guna.wahh..tetiba aku jadik penyabar.bagos.
.
.
muke penyabor abissssss dah nih.saspek sikit!


jammed mmg terok gak la.bergerak terkemut2.time ni bangla/nepal yg bwk beskal potong BMW selamba jer.tergugat sungguh!wakakaka~!



susur nk kuar ke jalan bangsar pon jammed.sini teros stuck tak bergerak.haihh..aku risau plak aku lambat.sbb parking rate selepas kol 8 dah kira double.so aku call la pakcik parking miang keladi tu suruh amik tiket aku awal skit.kira aku guna rate before 8 am la.
mahal ke murah tak jadik hal sgt.sbb aku leh claim..cuma nk kuor duit sendirik dlu tu yg aku maleh.kedekot yg hamat tetiba!
.
.
jammed yg melanda membuatkan aku beraksi spt kanak2 spastik.agak ketensian jgk la.tp aku bertenang sambil melalak2 menyanyi lagu tah apa2.liriknya aku dh tukor jadik perkataan2 cacian.muhahahaha~!keji.keji.
.
akhirnya aku berjaya sampai before 8 am kat parking tu.dok dalam kete touchup2 skit walopon tau takde beza mana pon sebelum dan selepas touchup tuh.
.
arini aku target 5.30 sharp je aku nk teros chalo.kalo lambat barang seminit dua,kompem jammed nk mampuih kat Federal tuh.
errmm..bos aku takdak arini.pekata aku chalo kol 4.30???
nak lagik keji..kol 12.30!miahahahaha~!
.
.