Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, December 3, 2008

Safety Enhancement Campaign

before lunch time td..
ada ceramah safety dr HSE dept..
ini monthly punyer ceramah la..

psl last month baru launched kempen 'U see U Act'.
haa..detail nampak?siap citer kasik ko tau.
tp kasik tajok jerla..
motip kempen kurg pasti.
pasal last month aku ngelat dan tak attend.
muhahahaha~! *gelok cam syaiton*

aku bab2 camni bkn tanak join..
aku bkn anti sosial..
cuma bos aku x bape suke involved benda2 camni.
so dgn aku2 skalik dia tak kasik pegi.

idok la dia tak kasik in directly..
cuma dr riak wajah dia aku tau dia x suke.
dia prefer aku ngadap pc 24 jam.
purak2 bz pon takpe..
sepah2kan kertas atas meja sambil buat muke siyes.
asalkan aku ada kat tempat aku.
binawe la lu! ;p

tp sbb arini dia takde..
laju je aku berdesup turun.



aku dan amy.smangat sampai awal2..eh,arini aku berbaju kurung pahang.pasal dh nk dekat2 raya kan.kena la amik mood sikit.so sila la korang berkebaya bagai mulai esok ok.nk gi kedai pon pakai kebaya tau.baru la terasa aura2 ari raya..ni dh larik tajok ni aku rasa.sila pulang ke pangkal jalan.




mano la budak2 ni.asal ceramah jer lesap.cuba kalo pegi konsert,kemain korang ligat kan.ceyy.ayat nk berlagak sbb kali ni aku attend dgn jayanya.kembang idong sat.



penceramah adalah manager HSE.aku tak fokus sgt apa dia bebel.sbb buhsan wei.cuma time org buat2 lawak,baru la aku fokus.sbb aku nk gelok2 kasik diri hepi.oh,tak hepikah aku??hepi jer..hurmm.

tak ramai yg attend.dan tiada jejaka kacak lak tuh.bertambah buhsan.Panggg!!
.
tak sempat abih ceramah,Kak N dah call aku.arini kitorg nk lunch kat luar.makan ikan bakar kar area bukit aman.oh soooka tau!sbb sedap sangat!maka sblm sempat ceramah abih,aku dh berdesup kuar dr training room.giler ko.kalo aku kene tinggal kang,tak merasa ikan bakar.fedulik hape safety2 bagai ni..keselamatan perot harus la di utamakan!
.
Manager HSE,sila libas saya dgn sepakan maut anda!ahaks.
.
citer makan satgi aku citer.sabo.satu2 yer..