Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, March 4, 2009

sAyA dULu,KiNi dAN seLamaNya (TajOK xde KeNa MenGeNa)

arini aku cam tak busy sangat..
tak biasa oh..ceyy..kekunun tak biasa,
padahal slalu je purak2 busy.

sbb takdak modal sangat aku nk merapu,
ko layan jela citer2 membusankan ni..
kira ok la drp aku tak ngapdet lgsg kan.

sini aku tepek gambo aku dedulu utk jd bahan ketawa ko.
tp takdela lawak ke apa..sbb aku rasa aku chantek jek.
lain la kalo aku tepek gambo2 zaman skolah..
gambo2 smentara tunggu result SPM,
yg tu mmg kelako.

tak kose nk letak sini.
elok2 ada org nk tackle aku,
tgk gambo tu teros cancel.
eh eh,apa yg cuba aku katakan di sini??

tidak biebo.saya buat lawak bodoh jek tu.

ayuh kita mulakan..tak sesaba nk kutuk diri sendiri nih.

ni pic aku amik masa aku memula dtg KL.di saat jiwa tgh suci murni cam pemeringkatan 3 kali minyak masak sri murni tu ha.ni kat umah sewa aku..aku dulu duk sewa gan student yg sama kolej gan adik aku.mmg jadik geng la sbb aku ni kan slalu pasan muda.motip amik gambo camni?tah..saje menggedik kot.tp x jadik je gayanya.jelaslah..saya bkn pompuan gedik.


ni antara bebudak sengal yg dh dirosakkan minda oleh aku.cam seronok je bila ingat waktu dedulu..kecoh je umah.skang ni i'm lonely..sobs. T_T.skang nk bercakap pon,cakap gan cicak or lipas kt umah tu.aku cakap,aku paham la.tp bile lipas tu bercakap..ko pikir aku paham??so aku prefer diam dan sepak lipas tu sampai mati.zionis btol perangai.




ni plak zaman2 aku Kaki Gym..takdela aku gi celebrity fitness ke,fitness first ke apa..aku guna gym kt opis aku jek.free plak kan,pejadah aku nk gi tempat berbayor.sipat aku kan kedekot.eh tukor statement,sipat aku kan berjimat cermat.ni dulu smangat la nk berkayuh berlari sume,skang dh malas.ternak lemak cam best jgk kekdahnya.



ni plak aku join Treasure Hunt yg kompeni aku buat..cam ala2 amazing race plak.tp soklan bapak susah,aku benci dan kalah la akhirnya.berlepas dr tasik titiwangsa,endingnya kt bukit tinggi.masa ni aku lom ada kete..so lenjan kete si nieza jela.best gak ler walopon kalah terok.uhuk.



ni gambo zaman aku addicted gan myspace.ini di edit oleh kamarul,member myspace aku.tak penah kontek budak tu dh sampai kesudah..ramai btol member2 myspace terputus hbgn gan aku..termasok la FROMHELL tu..tp sib baik dia terjumpa aku kt sini..keep in touch babeh.rindunya zaman2 bergedik dulu..ohhh..ku ingatkan diri dh insap. T_T



dulu aku penah beli cincin ni dan pakai...ok.gelakkan aku.



hmm...ni time nk balik JB jenguk kak long aku.smangat aku naik bas yer balik.bajet cam artis nk buat show kt Danga Bay..plis la.bluek.



oh..ni pon pic awal2 aku duk KL..rasanya tahun pertama kt KL la ni.masa ni aku ada reunion dgn bebudak JB kt times square.cam nampak pelik tak muke aku kalo nk compare gan skang?aku rasa sama jek selekehnya.cuma time ni kurus la kot..muke pon nampak campak baik jek.tanduk lom kuar lagi..skarang??Huh..STILL BAIK MAA.



ni gathering gan bebudak myspace masa besday aku..kitorg main boling kt mid.Anis dan adiknya Maria tu dtg dr penang smata2 nk ketemu aku.gumbira sgt..mish u all much2..bila lagi la nk ketemu tah.



pas main boling tu,kitorg gerak tgk perlawanan hoki kt Bukit Jalil..adala sorg player kebangsaan tu penah kawan rapat gan aku..kawan rapat camne??takyah cite la kan.kang ada lak org sepak aku dgn kadar kelajuan ketapi.oh yer,time ni la aku jumpe biebo buat pertama kalinya..sempat lg tu kan.so ko tau la betapa nakalnya aku dulu..DULU Yer!



ni gambo kt shower room opis aku..motip amik gambo camni??gini kisahnya,dulu masa baru2 kawan gan biebo,kitorg mana selalu jumpe.so dia asik la soh aku MMS gambo aku.sehari adala 2-3 kali kitorg tuko2 gambo..kalo time dia dh mtk,terpaksa la aku posing kt memana sempat,pastu send kt dia.aduii..cam lawok la teknik percintaan kita ni bo.



ni gambo MMS pertama aku send kat dia..pic taken 3 years back.aku simpan lg tau..valuable beb.
.
.
ok.tu jela serba sikit aku tepek.nk tepek sume kang cam nk termuntah lak ko tgk posing2 gedik aku.lagipon otak aku cam takdak idea sgt nk menaip..aku stop kt sini la yer.
.
sblm aku stop..ada gambo yg paling menarik aku nk letak sini.
.
Amaran : Jgn terkujat,ibu mengandung dilarang tgk,begitu juga kanak2 kecil yg tiada pengawasan pengawas skolah.aku tak bertanggungjawab atas sebarang kematian.Sekian.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


err..ko pengsan tak????!