Friday, March 13, 2009

tOyOL daLaM kELaS.

Masa ko skolah or belajar dulu,
Apa teknik ko meniru @ menoyol masa exam??

Aku jarang la menoyol nie,
sbb aku sgt2 penakut kalo cikgu tangkap.
malu weh..jatuh reputasi cemerlang aku.
aduu..cemerlangkah??

Setakat jeling2 kertas jawapan member sebelah mmg penah la.
Tp kena makesure,budak sebelah tu lg terer drp aku.
Kalo dalam kelas dia lagi Selenga,pejadah la nk tiru kan.

Tahukah anda,aku baru tangkap biebo menoyol?
Cam lawak wei..terbahak2 aku gelok.
Gini,masa ondeway gi sukida,kitorg car pool dgn fie.
Aku duk belakang dgn biebo.

Tetiba terpandang seluar jeans dia.

Aku : pebenda ni?? *sambil tunjuk suar dia*
Him : Hehehe.bo tulis formula ------ masa exam aitu *nama subjek aku lupe*
Aku : Hahahaha..tah pape tah.main kotor.peniruuuu!
Him : hehe.bo takut terlupa la.

Aku : habis tu,masok ke tak soklan ni?
Him : Masok je.. <--sambil muka2 bangga.
Aku : Kompem aaa formula??bukan no fon awek???

See.aku penuh dgn prasangka.sila nyampah.bluek!

Him : formula la yang.

So fine la kan.tp cam lawok jek.
Tulis kat seluar,seluar dalam tak tulis?? :P

Nk tgk camne rupa formula canggih tu??


*sori anak panah cam org parkinson lukis.saya adalah tak koser nk guna pembaris..*



maka anak2,jgn cuba nk meniru2 ni yer.
kalo nk meniru gak,jgn tulis kat seluar.
kat tapak tangan pon takleh,tu port cikgu dh predict.
.
ko tulis saje di tapak kaki kanan ko,
or di belakang cuping telinga student depan ko itu.
itu adalah lebih selamat dan tidak disyakki.
.
.
selamat mencuba~!!