Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, March 2, 2009

DeDaK BERhaNtu M.A Sopi

ari sabtu lepas,
cam biasa aku ikot nelayan2 istimewa.
dah ku sebut nelayan,
kompem la gi mancing ye tak.
takkan aku gi membajak sawah dgn traktor.

port yg menjadi pusat eko piknik bersama dah tentu la sukida resort.

kami bercamping kt sana.
malam tu memasing sume semangat menyeru ikan.
MA Sopi pon ada join jugak kali ni,
begitu bergaya dgn joran baru beliau..
itupon sblm berlaku Tragedi Joranku Sayang.
itu citer sedih.Later on aku citer.

sila sediakan tisu utk mengelap airmata dan air ingus yg mungkin mengalir tanpa disedari.

dek penangan bancuhan dedak MA Sopi yg benar2 mengikut sukatan dan nisbah,ini lah hasilnya.


KRZ berjaya menaikkan seekor patin yg paling besar dlm sejarah penangkapan beliau.agak susah nk naikkan ikan ni.degil dan tak mendengar kata,sampai lenguh2 ketiak KRZ dok mengajak dia naik ke darat utk sesi perkenalan.sombong kan ko.



besar kan?maaf gambar adalah kabur kerana guna henpon MA sopi yg banyak berjasa utk sesi pemancingan kali ini.Sopi, sila beli henpon yg kadar megapixelnya lebih besar yer.in bukan kutukan,tp cabaran utk ko lebih bergaya di masa depan.Takde kena mengena dgn ikan,aku tau.

.

citer sedih dan tragedi Joranku Sayang akan bersambung di next entry.aku kena curik gambo dr blog kak pida dulu.sila halalkan ye kak.