Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, March 2, 2009

baLiNG StRaiGht tP stiLL ke LOnGkANG.Damn!

ok.marilah kita mengapdet lelaju.
dok pending je citer kang,org pon nyampah.
tp kalo ko nyampah,saya apa pedulik.
wah..dah penat nk emo2 plak.
sekeh diri sendiri patblas kali.
.
cam yg aku war2kan dgn penuh eksen,
last friday aku ada tournament boling.

takdela tetiap tahun aku join.
ikot mood dan kalo ada org pandai ayat aku ajak masok,
baru la aku gedik2 pollow.
kalo tidak..nan ado la yer.
.
tp kalo netball, mmg laju je aku register nama aku.
aku bukan pemboling yg terer.
sape2 yg penah main gan aku tau la camne..
*kak pida/KRZ, sila diam..reputasi saya harus di jaga.*

aimed kanan,tup2 bola pegi kiri.
aimed kiri plak,tup2 dia ke kanan plak.
kiri ke, kanan ke,tempat wajib kompem la longkang.
tp kdg2 bile dtg luck tu,kompem strike manjang.
sumenya bergantung pd luck..takde makna skill2 ni.

tp cam pelik..
masa kecik2 aku adalah pembaling selipar yg tepat ketika bermain rejam selipar.

back to story.
supposedly kitorg kena ada kt midvalley jam 6.30
aku kol 5.30 dh berdesup gi shower room.
bukan nk mandi bunga soh dtg luck ke hape,
tp pegi salin baju yg lebih bertemakan sukan.


mmg takde jersi ataupon t-shirt tertera "MALAYSIA" di belakang baju.cukup sekadar t-shirt belang2 yg sekali pandang cam banduan baru 'fly' dr lokap.Benar.saya terpengaruh dgn siri Prison Break


sesampainya di sana,manusia bukanwargakompeni aku sgt ramai.cam pelik,diorg ni tak keje ke gi main boling awal2 camni?indah btol donia ko kan..cam nk join. *sigh*


5 menet masa di beri utk ko try2 baling bola dgn penuh yakin.bebudak team aku bole tahan smangat membaling dan menghempas penuh ganas.cam ngeri dan kasihan kepada bola itu,juga kepada lane yg cam nk terpecah 6 akibat momentum hentakan bola 14/15 kg tersebut.
.
.
manusia yg menjebakkan aku ke kancah pembolingan ini,Mr.Hadi yg suke menyanyikan lagu2 dangdut.mcm tak sesuai dgn body beliau yg ala2 body builder,tetiba bila karoke bantai melalak lagu M daud Kilau berserta gelek gerudi "senyumlah..senyumlah..ahai cek mek molek". sumpah cam kelaka dan rasa nk bunuh org.



snek juga diprovidekan dgn harapan fokus pemain akan terganggu sbb lebih suke menggolekkan bebola ikan ke dalam perot berbanding bola boling.chist!skang baru aku tahu punca kekalahan team aku!



kitorg menggunakan 25 lane utk 3 game.bapak la lama.



team Bola-Bola Api.bukan idea aku kasik nama tu.walopon nama aku Acik,aku bkn penggemar lagu2 Acik Spin eventho dlu slalu kena paksa dgn ex aku bernama Pecot utk berduet lagu Gurauan Berkasih.Hate u Pecot! tetiba.
.
.
awal2 game sume cam smangat bersorak2 bagai.lama2 sume cam lebih suke duduk dan bile turn nk baling bola, jalan cam sipot sedut sambil buat2 muka malas.kamon la weh..baru 3 game! *berlagak neh*


aku kekal teruja.nampak aura kepantasanku itu?
.
.

paling dgn penuh ganas sambil mengeluarkan hikmat Kame Hame Ha.



ektibiti sampingan : baling,borak,makan,minom,gelok2 kutuk org,jejalan skodeng point org sambil compare dgn point team sendiri,lepas tu berdialog sedapkan ati.. "relax ok.point kita lagik byk dr diorg.." diam ah kau.dan curik bola di saat jiran lane sebelah gi toilet.


ujung2 ni lah point yg terkumpul.harap maklum, point paling sikit itu bukan saya punye dan yg paling banyak itu pon apatah lagi..biarlah rahsia T_T
.
result sampai arini belom dikuarkan lagik.maybe jugak sbb adiah yg ditawarkan berupa sebuah rumah semi D di Shah alam.sbb tu cam lama sikit nk carik pemenang.oh terujanya!tp kompem2 team aku tak menang grand prize.
.
papepon bukan adiah yg jadik buruan,cukup la smangat kesukanan dan smangat setiakawan yg ditonjolkan oleh rakan sepasukan. *ni mmg bukan ayat yg dtg dr ati aku.aku saje je berlakon poyo camnih.nk sedapkan ati kekawan yg kalah sbb point aku sikit*
.
aku nk adiah umah semi D ok.pedulik apa aku kalo putus kawan.
.
to be continued..