Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, March 2, 2009

tEasER : GaMe GaNas-caMpak,HeMpaS & BaLing

uhuk3 <-- batuk tanda terlalu penat berkoje.

aku adalah sangat busy mengalahkan CEO.
keje tetiba melambak umpama jatuh dr langit.
Sampaikan aku tak lalu mkn.
Mkn yong tau fu pon tak abeh tengahari td.

Ni nk minom ptg,cam tak sempat nk turun.
Terpaksa aku mencekik kek lapis yg diimport dr endon <--perlu ke eksen?
ia sgt mahal dan super sedap.Thanks Dylan!
Bile tekak dh manis,mencekik plak tempeyek kacang yg akak tea lady jual dr meja ke meja.sumpah sedap.2 hengget sepacket.

Sambil kruk krak kat table,
Sambil muke serius tekan2 calculator gan keyboard.
Pastu hempas2 mouse yg tetiba lately cursor dia takleh dok setempat.
Aku nk klik sini,dia lari ke sana.
Damn you mouse.

Maka aku pendingkan sebentar cite boling aku last Friday tu.
Aku akan ngapdet kalo smpt ptg kang.
Pasal aku dh target nk mkn OT buta < -- istilah diambil dr gaji buta ptg nie.

Nasib la.keje melambak.
Masa ngulor aku arini dh tergadai begitu saje.
Maka,harus di kaber petang nanti.


Sekian utk makluman.


keterangan gambo : cik penaip bukan berada di opis.