Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, March 5, 2009

cHat bOx KeMbALi

dulu2 aku dh penah letak chatbox kt tepi tu.
pastu aku remove sbb susah nk ngumpat..
kang ngumpat2,org yg dingumpat baca..
dh kira tak ngumpat la kan.

takde feel.. <--feel palotak ko.

so skang aku dh letak balik.
kdg2 bile ko reply komen, aku x pasan.
bile x pasan, aku x baca..
bile aku x baca,ko speku aku sombong.

saya tidak sombong yer..
skali skala je suke berlagak.. :P

so tinggalkan jejak utk aku.
ko nk jerit pekik ke hape..
ikot suke ko..ko bkn anak aku pon kan.
tp jgn mencarut2 eh..aku tampa kang. <--tetiba jd mak tiri.

to silent reader yg ada blog..
please leave ur link ye.
tu pon kalo ko sudi kasik aku terjah umah ko la kan.
tanak kasik terjah pon takpe..
saya ni suke mencuri peti ais umah org.

ok lah..tu je.aku nk gi lunch.
bau2 nasik dh terjah lubang idong aku nih.

caucincau.