Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, March 31, 2009

He's ThE OnE..wHY?

Di tag oleh Emy Si Tunang Ayam,
maka marilah aku buat balik entry itu versi aku yg perasan nie.

Warning :sila sediakan baldi besar utk menampung muntah anda.entry ini mungkin meloyakan tekak kerana dipenuhi dgn ayat2 cinta..wuuuu.x tahan!!



keNaPa Aku PiLiH bieBO dAN bKn PauL wALkER?


Sensitif
Sbb dia bole perasan kalo mOOd aku berubah sikit pon.
Contohnya kalo aku tgh menyentap ke,meroyan ke..
Even dalam msg,dia leh detect makwe dia tgh mengong nk ajak bergadoh.
Maka beliau akan memulihkan keadaan dgn ayat2 layaknya pakar motiBASI motivasi..


“yang..benda ni kan bole bawak bincang..jgn nk merajuk teros je yer..”

Perghh..teros diam aku! :P


Tak cemburu buta..cemburu celik je.
Waaahhhh..soka!soka!
Maybe sbb dia pandai mengawal perasaan,dan aku TIDAK!
atau dia yakin makwe dia ni mmg takdak org lain berkenan.
Oh sedihhhhh.. T_T



Suke buat benda pelik2.
Like korek idong,kentut2 bersepah depan aku, <--wah amponn!!dah terbocor rahsia!!
Pastu buat muke “teklok”..annoyingggggg~!!!
Menyampah tp kenapa cam ada rasa sukeeee ek?





Share minat yg sama
Yg ni byk la..seperti suke main game,baca komik,tgk movie,
Memancing dan kete <-- aku try2 la buat cam minat.hak3.
And both of us loves kids!maka,nanti akan ada ramai keturunan kami.
*gelok2 miang sikit*



Rapat dengan Family
Ini point yg sangat penting yer..
I mean rapat gan mak pak dan adik badik dia la..
Bukan gan mak pak aku ataupon mak pak pompuan lain.. <--terajang nak?
Sbb,kalo dia pentingkan kekeluargaan,one day mungkin dia akan jaga family dia yakni anak bini dia dgn baik.hopefully la kan.

Walopon biebo ni slalu gak tak dgr ckp mak pak dia, <-- besela,remaja katakan.remajakah??
Tp dia sayangkan family dia sgt2..bagos.bagos. <--terharu x aku puji2 nih? :P



Tidak pemarah dan cool
Walopon aku suke marah2,meroyan2,majok2 cam mtk penampo,
Beliau berjaya menghandle aku..wahhh..terer betol la.tahniah!!



Bukan mat penyemart melampau.
Beliau simple dan sempoi..makanya matched la gan aku yg selebet nie.
Walopon kdg2 aku cam meroyan bile dia gi jejalan gan aku kat pyramid sambil pakai suar mancing yg masih melekat kaler tanah kat bontot,sedangkan aku tgh bajet vogue masa tu.terlebih sudahhhh sempoi dia. T_T



Pengemas.
Bagosnya..pas kawen sila kemas umah yer bo. I like!!


Suke buat benda2 yg aku susah lupe.
Seperti memberi lagu2 yg penuh inspirasi,bg msg2 yg lawak bodo,
Bercerita kejadian2 spastik masa beliau kecik terutamanya kisah disangkut ditombol pintu.ngehh~!



Aku tetiba cam malas dh nk citer..
takot ko koma tertelan muntah sendirik,
alaa..jangan kepochi,sekali sekala nk gak aku gedik2 mood jiwang.. :P

Kalaupon ramai jejaka ganteng ngorat aku termasoklah finalis2 Majalah Maskulin yg aku geli tgk muke bajet macho sorg2 ngorat aku, <--kalau yer!!sila la jangan percaya.
Tak mungkin la senang2 aku tinggalkan dia…



hurmm..Tp kalo Paul Walker masok line, mungkin aku kena pikirkan dulu.
.
PANGG!!