Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, March 27, 2009

eNtrY miNtaK cLasH??

haih..aku still takde idea nk menaip apa.
aku dr td duk layan tenet sana sini.
haha.kekejian makan gaji buta kan.

takpela.bkn selalu. <--penipooooo~!!

Nota utk anik : <--sape bkn anik,sila pejam mata utk perenggan ni.

Anik,td kekasih aku *ayat takleh blah* dh gi kedai aksesori.
dia tanyakan bulu2 yg ko nk buh kt dashboard cam aku tu,
aku suh dia tanya harga utk ukuran kete atoz ko.
pastu dia cakap kat aku 100 lebih.

biasala lelaki ni bkn rajin tanya detail2.
100 lebih..lebih tu bape hinggit bo oii??
makanya x kompem la price dia..
yg pasti 100++..tp ko leh survey kedai lain la.

kalo nk murah,guna bulu idong aku nak??
limited ni weh.tp gan kekawan aku kasik murah la.
kalo nk,sms aku dgn kadar segera.thank u.

ok,cukup setakat tu note utk anik.

hurm,malam ni aku cabutbalik umah As.
so melepak2 la dulu di Qaseh dgn kekasih ati aku.
again kekasih ati??ok stop.stop.mcm geli ayat tu..
maka lepak la aku dgn si biebo dan rakan2.

kak pida join ka??
join la..mengubat atimu yg duka lara tu..ngehhh.

dan..sape2 nk mintak sain otograf gan aku,
boleh la ke sana yer..bawak kamera skalik.
aku akan sudi melayan sambil mengenakan caj kadar rata.
jangan lepaskan peluanggggg~!! *bluekkkkkkk!!*

baiklah.dah cam harem aku merapu kan.
nk sangat menaip,tp idea cam sampah.
bila tak update kang,jari2 ni terkuit2 merangkak ke keyboard.



diakhiri dgn muka ex-pakwe aku yg pertama bersama kekasih atinya yg baru.wakakaka


matik la tepek gambo ex balak kat sini.
takpe..sbb kitorg mmg still kawan baik.
gan awek dia pon aku ok dan biebo x jeles pong..
sbb dia kata dia lagi ensem dr mamat nie.

yerla tu... T_T