Friday, March 27, 2009

ALaNgkaH iNdaHnyA jIka Jem iTU seMaNis StObeRi

holla!aku bersiaran langsung di Qaseh.
bole la plak connect wifi lappy aku ni.
banyak songeh btol..kalo aku dh PANG kang saje je.

ceyy..tak bleh.tak bleh.
kang dia majok lagi terok kang.

td cam semangat je aku gerak dr opis kol 6.
memula cam malas la nk gerak awal sbb aku tau kompem jem.
tp kak ziza dok ajak gak aku kuar awal,so fine la kan.
kalo jem pon leh la tahan kot..cam x biasa,
ujarku dgn penuh berlagak skalik siap angkat2 kening sikit.

dr opis...ok jalan clear.
nk susur masok tol Pantai,dh cam ada tanda2 nk jem.
skalik bila aku naik je jalan tu..
HAMBIKKKKKK KOOOOOOOO!!

mampui la banyak kete!plak tu x gerak langsung!!
mongok... T_T <-- dah start nk maki dh nie.
sabo..sabo..




rupanya jem sebab ada kete eksiden langgar bontot kete depan.chait.lenkali ko langgar takleh?kenapa time2 ni??



dahla sesak kan..lori bangang bodo piang ni selamba je cilok depan aku.*&*&*&*(* <--ayat maki dh kuar.x dapat diselamatkan dah etika baik aku.aku hon dia panjanggggggggg sangat.mampuh mu.nk terberak ke hape x sesempat nk Q.bodo.bodo.
.
aku rasa kalo aku seorg lelaki yg gagah dan tak gay,kompem aku dh kuar kete lalu menghadiahi drebar lori ni dengan penyepak paling padu kat tengkuk dia.eee..nk mencarut lagi la plak rasanya.so syukurlah saya adalah seorg pompuan anggun.haha.tetiba anggun.
.
drebar lori,anda patut bersyukur di situ.


dan ada lagiiiii yg nk cilok aku.sori la eh.sbb kete ko tak sebesar lori,adakah ko berani menggesel kete aku?try if u dare!wahh..berlagak.berlagak.dan dia x dapat la nk cilok depan aku kan,belakang aku dapat ler..aku ketawa puas cam syaitonn..hiahiahihia.


mari kita saksikan,sebelom aku masok tol adalah pukul ini.dan nanti kita tgk bape dekad baru aku sampai shah alam kan.marilah berjogging kerana itu lebih laju.. T_T


kuar2 tol masih jem..tidakkkkk!!katakan tidakkkk!!!selalunya takde la plak secongested ini.apakah????plis..plis...ya allah sabokan aku bebanyak. <--doaku dgn penuh kusyuk dan tawaduk skalik.




muke pompuan yg cuba mengimankan diri bebanyak.GAGAL!





yer terima kasih.sampai ke malam jalan masih sesak.stgh jam ada la gerak dalam 200 meter gitu.weyy..budak skolah rendah pon lari 100 meter tak sampai seminit okk.sedih aku.sedihhhhh~!



minyak dah la tinggal 2 calit.dua calit ni since semalam okkk!matik la hamba kalo x kecukupan minyak di tgh2 highway yg sesak tu.takkan nk ketuk kete sebelah lalu berdialog dgn muke kesian..
.
"bang,mintak minyak sikit bang.."
.
horror!!makanya tidak la aku menekan suis ekon kepada ON.kang sesia lagi parah minyak aku kan.udah la ujan renyai,berwap aku nyer cermin sampai x nampak apa.bila dh x nampak apa,aku bukak la kejap kan kasik wap2 tu ilang..sedih btol la.
.
makanya..jam 8malam aku selamat sampai di Qaseh.
cam gampa*g jem ari ni..rasa nk beli kete bole terbang teros.
.
ok lah.aku nk makan.lapo nie sbb byk sgt membebel dalam kete td.
caucincau!