Thursday, March 19, 2009

naSiB bEkERja di TEmpat OrG kaYA

aku sgt suke cuti skolah..
pesal??aku dapat cuti sekalikah??
dapat jOin bebudak skolah gi lawatan ke Zoo Negara?
takpun Tugu Negara??

No.No.pekejadah dh tua2 nk join kan.

aku suke sbb..jalanraya tidak jammed!
oh sukerrrrr.. T_T <--menanges keharuan.
ko cuti la sampai ujung tahun yer.

bayangkan..arini aku terlambat bangun.
sbb aku mimpi berkawad ke hape tah..
mcm syok,maka terbabas la sampai kol 7.20.

menggelupor aku bangun bersiap bagai.
PERINGATAN : Mandi tidak kulupakan.
lempang ko kang kata aku tak mandi.

pastu kol 8 baru aku gerak dr umah.
tetiba kol 8.30 camtu aku dh sampai kat opis.
wahh..lompat2 depan bos sbb bangga dtg on time.
slalu tak lewat 10-20 menet,mmg bukan aku. :P

jalan taklah lengang langsung,
cuma perjalanan lancar takdak stuck2..
aku gumbira je..
kena plak dengar Yuna ada kt studio Hot Fm pagi td.
dh pemes ko kan,dlu glamer kt Youtube jek.

Oh,arini karipap sardine aku dh abis..
sampai2 tgk tupperware tu tinggal serdak jek.
sape beli sampai abis nie!!!bengang ok.

sudahnya aku amik sardine roll.
*tak paham kenapa mesti bekpes dgn benda berunsur sardine.agaknya sbb pepagi ni muke aku cam sardine kot.*

tp cam tak berbaloi ko beli sardine roll ni.


ko tengok..ada lah sebesar jari kelingking aku ni.mmg dia gelek roti tu nipis2..guna pon stgh keping roti je tau.sgt kedekot dan meniaga cam keji.


dalam gambo ni nampak cam besor sikit la.hakikatnya cinonet okk.celah gigi pon tak terselit.dah la sardine cam dia selet buat syarat jek.tak rasa sardine pong.menyesal aku beli.


nasib baik milo ais kaw aku ni jadik penyelamat..kalo tak mmg ariku akan mendung spt ari mau ujan di kala petang.
.
dan tahukah ko,
bape kos utk 2 btg sardine roll tak cukup zat itu??
.
seketul 60sen yer akak2 oii..60 sen!!
2 ketol tu bersamaan la dgn RM1.20
mcm &*(&%&()**&^%&^ <-- ayat2 puji di pagi ari.
.
aku ingat pasni aku nk bawak sendiri sardine.
pastu beli Gardenia seketul.
Gelek gulung sendiri kat opis ni ha.
.
kekunun jual mahal sbb port opis aku ni tpt org ado-ado.
wak lu ah!kalo kaya,org tak keje la weh.
.
aku marah ni,so aku kunyah sardine roll ni penuh rakus.
mampuh muh.