Wednesday, March 25, 2009

iKoT aku Ke,iKOt kO?!

Kalo idop berpartner ni..mcm2 kerenah la ko kena layan.
Masa memula bercinta..cam sonok2 je sume kan.
Indah je di pandangan mata..

Ko diam nampak kiut sgt..
Ko senyum,aku nampak bintang2 bercahaya..
Ko ketawa,aku rasa mcm ko lah paling cantik dan lawo.
kompem kalah maya Karin.

Itu normal la kan..lelama,bercakar jela kejenya. :P
Cakap sikit nk melenting..itu aku la..huahuahua.

So masa aku dapat email kartun ni,aku cam gelok2 jek.
Sbb aku dan biebo pon penah lalui saat camtu.
Bile tatau nk gi mana,mula la kuar ayat pasrah seperti :

“ikot yang la…”

Aku plak… “ikot bo la..”

Tp ending kartun ni sama skali la tak cam aku nyer.
Boleh biebo nk tinggal aku camtu je??
Mmg aku bom section 7.muhahaha.

Ok lah..enjoy~!!